کلنگ زنی آموزشگاه ۶ کلاسه روستای هود

حمیرا نامدار: در پنجمین روز از هفته دولت کلنگ آموزشگاه ۶ کلاسه روستای هود بخش بیدشهر شهرستان اوز با حضور مسئولین به زمین زده شد.

 محمدرضا رضایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز در این آیین عنوان داشت: این آموزشگاه در  مساحت ۴۲۶۸ متر مربع،  با ۸۰۰ مترمربع زیربنا، ۴۲۰ متر حصارکشی و شامل: ۶ کلاس درس، دفتر آموزشگاه، سالن اجتماعات، آزمایشگاه، سرایداری و سرویس های بهداشتی است. یکی از محسنات پروژه این می باشد که توسط فاعل خیر که نخواسته است نام وی فاش شود توسط بانی خیر  محمدرفیع مشکینی ساخته می شود.

وی گفت: خیر محترم در مرحله اول چهار و نیم میلیارد تومان هزینه این پروژه را متقبل شده اند. ما نیز با سازمان نوسازی مدارس فارس برای محوطه سازی و حصارکشی آن صحبت کرده که قرارداد مشارکتی ببندیم. همچنین فرماندار شهرستان اوز اعلام داشتند که آمادگی ویژه برای کمک به این پروژه را دارند.تجهیزات این آموزشگاه بعد از اتمام بنا بر عهده سازمان نوسازی مدارس می باشد که حدود  ۵۰۰ میلیون تومان به این مدرسه کمک شود.

در این آیین علی اصغر علی پور فرماندار، صفدر منشی بخشدار بیدشهر، جعفر راستگو، محمدرفیع مشکینی نماینده خیر و رئیس شورای روستای هود از خیر این پروژه تشکر کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد