کمیته حمایت از ورزش و ورزشکاران اوز اعلام موجودیت کرد

*کمیته حمایت از ورزش و ورزشکاران اوز اعلام موجودیت کرد*
 در راستای نقش سازنده و موفق نهادعمومی و غیردولتی انجمن نواندیشان اوز ، این انجمن بادعوت تنی چند از صاحب نظران عرصه ورزش شهر اقدام به تشکیل کمیته ای تحت عنوان کمیته حمایت از ورزش و ورزشکاران اوز به هدف هم اندیشی و همگرای برای کمک به رشد و توسعه ورزش نمود که این تشکل ورزشی در نشستی با رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیات های ورزشی بخش اوز اعلام موجودیت کرد.
در این دیدار ورزشی ضمن اعلام آغازبه کار و فعالیت کمیته حمایت از ورزش و ورزشکاران اوز توسط رئیس کمیته ، اهداف و برنامه های اجرایی اولیه آن نیز برای حاضرین تشریح شد. سیدیوسف حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان اوز در این نشست با ابراز خرسندی از اقدام درخورتقدیر انجمن نواندیشان در تشکیل کمیته حمایت از ورزش و ورزشکاران در اوز گفت، اهمیت ورزش در دنیای امروز برای همه روشن است و تا حدی این جایگاه برجسته است که همه شاخصه های جامعه را تحت شعاع خود قرارداده است، وی در خصوص روند روبه رشد بیمه ورزشی ورزشکاران در سال های اخیر اظهارداشت که این روند صعودی بیمه شدگان خود نشان از توجه طیف های وسیع جامعه به ورزش است ورزشی که برای موفقیت بیش از پیش آن در بخش فارغ از جناح بندهای فکری و گروهی می بایست مورد حمایت قرارگیرد .


مهندس جعفرراستگو در این جلسه اهداف و برنامه های اجرای این کمیته رابرای حاضرین بیان کرد و گفت ما به دنبال اهمیت دادن به نیازهای واقعی ورزشکاران و ارتقای سطح کیفیت ورزش اوز در بعدقهرمانی هستیم .
دکترمهران عسکری برنامه های این کمیته را تقویت و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان مطابق با اساسنامه و اهداف کمیته برشمرد وگفت بی شک فعالیت این تشکل ورزشی می تواند راه را برای موفقیت های بیش از بیش ورزشکاران ما هموار سازد ، ساسان پیرزاد و یونس امیدوار از دیگر اعضای این کمیته به نقش موثر این تشکل در تعامل با اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی اشاره نمودند و اظهار داشتند ارتباط و همفکری این دو نهاد دولتی و مردمی بر اساس ساختار و اهداف کمیته می تواند موجب موفقیت ورزش در همه ابعادشود.
علی تیرزن نیز به عنوان دبیرجلسه، تشکیل کمیته حمایت از ورزش و ورزشکاران اوز را در راستای حمایت از ورزش شهر ضروری و دارای قابلیت های موثمر ثمر دانست .
در ادامه این نشست ورزشی روسای هیات های ورزشی هریک به بیان دیدگاههای خود پرداختندو خواستار همکاری این کارگروه از زیرمجموعه هیات های ورزشی خود مشدند.
شایان ذکراست دفتر کمیته حمایت از ورزش و ورزشکاران اوزواقع در طبقه همکف پاساژ دانشمند خواهد بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد