آغاز ساخت و بهره برداری از ۴ واحد آموزشی توسط نیکوکاران اوز در بندر خمیر

آغاز ساخت سه واحد آموزشی و بهره برداری از یک واحد در شهرستان خمیر توسط نیکوکار اوزی صورت گرفت. سه واحد آموزشی در روستاهای کیشی، درگور و گوین از سوی نیکوکاران شهرستان اوز کلنگ زنی شد و یک واحد دبیرستان در روستای کرویه به بهره برداری رسید.

به گزارش پسین اوز و به نقل از مدیر آموزش و پرورش شهر ستان بندرخمیر بهره برداری از یک دبیرستان دخترانه در روستای کرویه بخش رویدر شهرستان بندر خمیر به همت بانو سمیره طاهری همسر آجی مزرعی و مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان هرمزگان افتتاح شد.

برپایه این گزارش این آموزشگاه شبانه روزی بوده و دارای ۵ کلاس درس و یک آزمایشگاه است. در آیین افتتاح احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر، ایرج بیت الهی مدیرکل آموزش و پرورش، سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس هرمزگان، علی یگانه مدیر آموزش و پرورش بندر خمیر و جمعی از اهالی و مسئولان محلی حضور داشتند.

همچنین کلنگ ساخت سه آموزشگاه در روستاهای کیشی، درگور و گوین به همت حاجیه شاجهان عبدالرحیم رحیما، حاج محمد زارعی و حاجیه طاهره افسر که هر سه نیکوکار از اهالی شهرستان اوز می باشند توسط مسئولان به زمین زده شد.


1 دیدگاه

  1. خداوند به خیرین توجه وعنایت فرماید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد