افتتاح نمایشگاه هنری و صنایع دستی دانش آموزان

طی مراسمی با حضور مسئولین و معتمدین شهر نمایشگاه هنری و صنایع دستی دانش آموزان مدارس در سالن الزهرا برگزار گردید.

در این مراسم پس از تلاوت قرآن؛ محمد رضا رضایی رئیس اداره آموزش و پرورش افتتاح این نمایشگاه در تقارن با دهه فجر را به فال نیک گرفت و گفت: جشن های ۲۲ بهمن باید به بهترین شکل ممکن برای نسل امروز جامعه تبیین شود و آمادگی اداره متبوع خود را با برگزاری جشن های دهه فجر اعلام کرد و ابراز امیدواری نمود برگزاری هر مراسمی در این ایام خجسته باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

در این مراسم دانش آموزان مدرسه راهنمای احمدیان به اجرای سرود پرداختند و سپس مدعوین از آثار هنری و صنایع دستی دانش آموزان و زنان توانمند و هنرمند در سالن کانون فرهنگی اداره آموزش و پرورش بازدید نمودند.


5 دیدگاه

  1. اقدام بسیار خوبی صورت گرفته است .تلاش در این زمینه باعث ایجاد خلاقیت در دانش آموزان و تجربه اندوزی در دست بکار شدن برای آینده خود و نشان دادن توانائی افراد خواهد بود.. هرچه در این زمینه بیشتر تلاش شود شوق و ذوق دانش آموزان بیشتر خواهد شد و در آینده برای خودشان خاطره خوبی برجای میگذارد که بعدا یادآوری کنند در دوران کودکی اولین کاردستی و ابتکارشان در چه زمینه هائی بوده است. اولین جرقه های ذهن افراد در این دوران ظهور میکند که افراد فکرشان در چه زمینه هایی سیر میکند

  2. مهارت آموزی در این زمینه ها میتواند منشا آموزش صنایع دستی و تولیدی مردم منطقه شود که نقش بسزائی در ایجاد کار و اشتغال آینده همین افراد خواهد بود

  3. برای اطلاع بیشتر مردم و مسولین از نظرات مطرح شده توسط خوانندگان پیشنهاد میشود خلاصه از کلیه نظرات برحسب تاریخ به ترتیب در ستون سمت جپ صفحه ارائه شود تا با مشاهده آنها، خوانندگان و بخصوص دستاندرکاران و مسولینن ادارات و یا خیرین و یا علاقمندان با سهولت و سرعت بیشتر از آنها مطلع شوند شبیه سایت اوز امروز و حتی کاملتر. اجرای آن موجب میشود که تعداد مراجعه کنندگان و خوانندگان به سایت نیز افزایش یابد. ضمنا هرچه چاپ نظرات خوانندگان زودتر اقدام شود موجب میشود که سایر خوانندگان هم از نظرات داده شده مطلع شده و امکان درج نظرات خودشان نیز وجود دارد. در حال حاضر نظرات خوانندگان بعد از یک یا دور روز بعد چاپ و منتشر میشود درحالیکه هیچ خواننده ای دوباره خبری را مطالعه نمی نماید تا از نظرات مردم مطلع شوند بنابراین لازم است درچاپ و انتشار نظرات مردم سریعتر اقدام شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد