اهدای ۸۰۰ میلیون ریال به بیمارستان امیدوار اوز

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امیدوار با هزینه یک نیکوکار دو دستگاه Dc شوک، یک دستگاه شیکرانکوباتور پلاکت و دو دستگاه ترالی پرونده برای بخش های مختلف بیمارستان خریداری و نصب شد.

برپایه این گزارش و به نقل از رئیس بیمارستان امیدوار مهندس عبداله رحمان نیا مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال وجه نقد از سوی فرزندان مرحوم ابراهیم رحمان نیا به بیمارستان اهداء شد. دکتر عنایت عاقل افزود: با این مبلغ دو دستگاه Dc شوک برای بخش های داخلی، جراحی و CCU و یک دستگاه شیکرانکوباتور پلاکت برای آزمایشگاه و دو دستگاه ترالی پرونده خریداری گردید.

وی اضافه کرد: حضور نیکوکاران و خیرین در عرصه سلامت و بهداشت از قدیم الایام در فرهنگ مردم منطقه به ویژه اهالی اوز وجود داشته است و لازم است از همت والای مهندس رحمان نیا و فرزندان مرحوم ابراهیم رحمان نیا سپاسگزاری شود.

دکتر عاقل در پایان گفت: دعای خیر بیماران و همراهان در بیمارسان امیدوار باعث شادی روح از دست رفتگان و سلامتی و موفقیت فرزندان مرحوم ابراهیم رحمان نیا خواهد شد.


3 دیدگاه

  1. مرحبا ، درود بر انسانیت و‌خیر خواهی این عزیزان

  2. همشهري دلسوز

    از این همشهری و خیر گرامی یعنی خانواده محترم رحمان نیا باید سپاسگزاری نمود . امید است که اینگونه اقدامات نیکو و بشردوستانه تداوم یابد تا جان بسیاری از بیماران را نجات دهد و از مشکلات مسافرت بیماران به سایر شهرهای کشور کاسته شود. یک پیشنهاد هم برای سایر خیران دارم و آن اینکه با توجه به محدودیت مالی بعضی افراد و تشویق بیماران برای مراجعه به بیمارستان اوز، میتوان در بیمارستان اوز برنامه ریزی نمود تا بعضی روزهای هفته یا در ماه اعلام کرد که خیرین هزینه ویزیت بیماران یا خرید دارو در روز بخصوصی متقبل نمایند و این باعث میشود که روستائیان با خبر شده و در روز بخصوص تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان افزایش یابد و کمکی به افراد نیازمند گردد و یا برای امر دندانپزشکی که هزینه بالائی دارد برای سلامت و بهداشت جامعه هزینه دانپزشکی تا رقم بخصوصی از بیماران را خیرین متقبل شوند. این امر میتوان برای یک ماه در سال یا هر سه ماه یکبار از سوی کمک های خیرین انجام داد . هیات امنا در این زمینه بررسی نمایند و فواید آن سنجیده و اقدام نمایند. روزهای مذکور میتواند پنج شنبه و جمعه آخر هرماه باشد که روستائیان و سایر افراد مردم بومی اوز بهتر از آن مطلع میشوند و مشخص و ثابت خواهد بود. این امر باعث خواهد شد که افراد خیر روستاها هم در این اقدام بشردوستانه نیز شریک شوند

  3. از مسولان سایت پسین اوز تقاضا میشود نظرات خوانندگان در سریعترین زمان ممکن منتشر نمایند تا رغبت خوانندگان برای تثبت نظرات خود بیشتر شود. یدده شده که نظرات خوانندگان حداقل بعد از ۲۴ ساعا و بعضا تا چند روز طول میکشد و باید منتظر چاپ آن شد. خوانندگان هر خبری را یکبار میخوانند و برای خواندن هر خبر دوباره به سایت و خواندن نظرات مردم مراجعه نمیکنند. فرمت سایت و اعلام نظر دیدگاه خوانندگان در سایت بگونه ای است که کمتر مردم متوجه درج و ثبت نظرات مردم میشوند و کیفیت فونت دیدگاه با فونت کم رنگ و انگار با آب پیاز نوشته شده است و به سختی قابل رویت است. ظاهرا اراده ای در مسولان سایت برای برجسته نمودن نظر خوانندگان و تشویق مردم به ثبت نظر خوانندگان وجود ندارد . باید مردم را تشویق به خواندن خبر و ثبت نظر و ارائه پیشنهادات سازنده و انتشار آن نمود تا مراجعه کنندگان به سایت افزایش یابد. هم چنین در کنار هر خبر هم شمارش افراد خواننده هم وجود ندارد که تعداد خوانندگان خبر چه تعداد بوده تا از این طریق علاقه خوانندگان به دنبال کردن نوع خبر مشخص شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد