باران ها در ۶ روز بهار تلافی پائیز و زمستان را کرد

۲۵ میلیمتر باران در۶ روز اول سال ۱۴۰۳ علاوه بر ایجاد شادی و نشاط در جبران بخشی از عدم بارش فصول پائیز و زمستان اثرکرد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از کارشناس محلی هواشناسی و به استناد دستگاه دیجیتالی آماتوری هواشناسی در ساعت ۸ بامداد روز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ خورشیدی دمای هوا بسیار مطلوب و۱۴/۵ درجه سانتی گراد بوده که پیش بینی می شود به ۲۳/۶ درجه برسد.

 اردشیرشفائی گفت: در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۵ و۶ فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۷/۲ میلیمتر باران نازل که بیشتر آب انبارهای شهر وحومه مملو از آب شد.

وی افزود: در سال زراعی جاری ۵۵/۶ میلیمتر باران نازل شده است و هم اکنون رطوبت هوا ۷۶ در صد وسرعت باد در همان ساعت ۷/۲ کیلومتر بر ساعت است.

پسین اوز: در گزارشات رسمی اداره کل هواشناسی استان فارس با وجود تاسیس ایستگاه هواشناسی خودکار نام اوز ذکر نشده است.

 در تماس با فرماندار و معاون فنی هواشناسی فارس، اعلام شد برای دستگاه باید کد بین المللی تعریف شود. مهندس کریمی معاون فنی استان اظهار داشت : در اواخر سال ۱۴۰۲ کد اوز واصل و اقدام می شود.


4 دیدگاه

  1. کارمند بانک. بومی

    با تشکر از آقای خضری بابت. روشن کردن وضع ایستگاه هواشناسی رسمی در اوز اینشالله که ایستگاه باران سنجی. در. کوره. وفیشور. هم. تاسیس. شود. با تشکر

  2. بازهم آقای خضری پیگیر است ، آفرین

  3. قابل توجه مدیر محترم. سایت. پسین اوز

    آقای خضری شما که دلسوز زادگاه وشهرمان هستید. لطفا درباره نمایندگی ثبت. اسناد. واملاک که قرار. است. بزودی وپس از تعطیلات نوروز در اوز مستقر شود مطالبی درباره این. اداره و چگونگی کار آن. در طول هفته. تعداد پرسنل. وانتقال پرونده های ثبتی شهرستان اوز. از. لار وجویم. به خود. اوز مطالبه گری. واطلاع رسانی. نمایید تا مسولان ومردم. بیشتر. درباره این. اداره مهم وکلیدی قرار گیرند. لازم به توضیح اینکه در سال گذشته در شهرستانها و مناطق زیر نمایندگی ثبت. اسناد. با حدود ۴ نفر پرسنل ودر تمام طول هفته دایر. شده. اند. (شهرستان هرند.اصفهان. شهرستان. ششتمد. خراسان. شهرستان سروآباد. کردستان. وبخشهای. آب پخش. بوشهر. وصفا دشت. تهران. و…) با تشکر. از مدیریت سایت

  4. با سلام به آقا یا خانم کارمند بومی بانک تا آنجا که اطلاع دا رم‌ در فیشور دستگاه دیجیتال وجود دارد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد