با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی:

 ساختمان نمایندگی بهزیستی بخش اوز به بهره برداری رسید

ساعت ۱۴ و ۲۵ دقیقه روز دوشنبه ۲۰ آذر ۹۶ با قرائت قرآن توسط روشندل خوش صدای فیشوری امین محمدی آزاد، افتتاح ساختمان نمایندگی بهزیستی اوز آغاز شد.

رومیصا زمانی دانش آموز خوش بیان مجتمع آفرینش، خوشامد گویی پرداخت که بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت. ابراهیم احمدی به عنوان مجری هدف از جلسه را تشریح و اظهار داشت: این مراسم قرار بود ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه آغاز شود که مردم حدود یک ساعت معطل شدند. وی مهمانان جلسه را معرفی و از آنان تشکر کرد.

    

بخشدار اوز به طور خلاصه ضمن خیرمقدم اظهار داشت: مردم اوز که در تمام زمینه ها مشارکت فعال دارند انتظار دارند که دو تقاضای آنان بررسی و اجابت گردد. محمدحسین آتش فراز افزود: ۱-مردم و بویژه معلولان تقاضا دارند که نمایندگی بهزیستی به اداره مستقل ارتقاء یابد. ۲-با توجه به آماده شدن بستر مساعد، خواستار آن هستیم که امکانات پیشرفته و مجهز توان بخشی در این نمایندگی نصب و اجرا شود.

آتش فراز افزود: در این بخش وسیع بیش از ۸۰۰معلول وجود دارد که انتظار کمک های بیشتری داریم. وی با بیان این که این ساختمان در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع و ۷۰۰ متر مربع زیربنا در دو طبقه با هزینه ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که ۱۱ میلیارد ریال آن از سوی خیرین توسط انجمن خیریه سلمان فارسی اوز و ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن توسط سازمان بهزیستی کشور تامین ساخته شده است.

سخنران بعدی شهردار و رئیس انجمن خیریه اوز بود که خیلی خلاصه ویژگی مردم اوز را توضیح داد و خواستار استقلال نمایندگی بهزیستی اوز شد. مسعود کراماتی در پایان از معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس بهزیستی کشور تقاضا نمود تا تفرجگاه سالمندان در محوطه بهزیستی دایر شود.

آخرین سخنران دکتر انوشیروان محسنی بندپی بود که ابتدا از دیر رسیدن به اوز عذرخواهی کرد و علت آن را تاخیر در پرواز و افتتاح چند طرح در لار دانست. معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به تقاضای مردم گفت: به دلیل این که هنوز به شهرستان ارتقاء نیافته اید نمی توان نمایندگی را به اداره ارتقاء داد ولی من متعهد شده و قول می دهم نیروهای اداره شما به انداز یک شهرستان ۷۰ هزار نفری باشد.

بنابراین هرگونه نیروی امریه ای و غیره و بومی باشد می توانید در این نمایندگی به کار گیرید. تا امور معلولان به خوبی انجام شود. وی در مورد تقاضای دوم نیز گفت: وقتی شما مردم خوب اوز این بنای ریبا ۷۰۰ متر مربعی را تحویل می دهید ما هم وظیفه داریم که در حدامکان آن را تجهیز و امکانات به شما بدهیم. سپس لوح سپاس و تندیس به دست اندرکاران ساخت نمایندگی بهزیستی اهداء شد. در این آئین معاونان سازمان بهزیستی کشور، مدیران کل بهزیستی، دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس و حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و گروهی از معاونین و مسئولان استان و شهرستان و بخش حضور داشتند. 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد