تالار مرکزی شهر اوز کلنگ زنی شد

تالار مرکزی چند منظوره شهر اوز یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ به مناسبت هفته دولت با حضور محمود رضایی معاون عمرانی استانداری فارس و هیئت همراه و روسایی ادارات شهرستان اوز کلنگ زنی شد.

به گزارش حمیرا نامدار خبرنگار پسین اوز،  این تالار به صورت مشارکتی دولت و خیرین که شامل:  سالن چند منظوره، نگارخانه، گالری، سالن همایش و بخش آموزشی است با ۱۴۲۰ متر مربع در ۲ طبقه با ظرفیت ۶۳۰ نفر ساخته می شود.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز در این آیین اظهار داشت: این مجموعه فرهنگی در کنار اداره ارشاد اسلامی اوز با مشارکت خیرین و دولت ساخته خواهد شد.

وی در ادامه گفت: شهر اوز شهر خلاق کتاب، شهر دوستدار کودک و شهر فرهنگی می باشد و با علاقمندی مردم اوز به فرهنگ در این شهر وجود یک تالار مرکزی در شهر برای فعالیت خالی بود که به کمک خیرین این مکان از قبل خریداری شده است. این تالار مرکز یک فضای فرهنگی است که در کنار آن اداره ارشاد، موزه، پارک مشاهیر ساخته می شود.

  وی ادامه داد: در خصوص تالار در سال گذشته ما از کمیسیون ماده ۲۳ استانی کد را گرفتیم. بخشی از اعتبارات را برای این تالار گذاشته و بخش دیگر خیرین کمک کردند و در حال حاضر در حال بستن تفاهم نامه بین خیرین و اداره کل ارشاد هستیم که انشااله برای تکمیل این پروژه و این تالار مرکزی، افکاری ریاست سازمان برنامه ریزی قول داده اند از اعتبارات استانی برای این موضوع بگذارند و خیرین عزیز هم اعلام کرده اند تا هر جایی که دولت کار کند ما هم برای تکمیل آن کمک خواهیم کرد و پای کار هستیم.

محمود رضایی معاون عمرانی استانداری عنوان کرد: همت خیرین را امروز دیدیم که ما را یاری خواهند کرد. این شهر بدون خیرین توسعه پیدا نمی کند. از این مکان که به صورت یک مجموعه فرهنگی ساخته می شود لذت بردم و مشخص است خیرین در همه زمینه ها پای کار هستند. نقش خیرین خیلی برجسته است.

ساسان پیرزاد نماینده شیخ عبدالقادر فقیهی که ساختمان زیبای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با طراحی بسیار زیبا ساخته است. درباره نقش پررنگ خیرین در حوزه های فرهنگی، راهسازی، بهداشت و درمان، آب، ورزشی و… به خصوص نقش شیخ عبدالقادر فقیهی یکی از انسانهای فرهیخته و عاشق اوز که در جای جای این شهر قدم های پر خیر و برکت این بزرگوار مشاهده می شود  را بیان کرد.

وی از معاون استاندار و مسئولین خواستار حضور پررنگ تر در حوزه های مختلف شد تا خیرین هم دلگرم تر شده و در کنار خیرین عزیز که با نیک و گام هایی بلند با تمام توان، تمام تلاش خود را می کنند، ضمن اعتماد سازی بین مردم، شاهد ارتقاء کمی و کیفی خدمات  به مردم باشیم.

عکاس: مریم سمیعی


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد