تبرک رییس شورای شهر و شهرستان اوز در آغاز هفته وحدت

ماه ربیع،ماه پاک خدا و خجسته زاد روز رسول عزت، مبشر آگاهی و اخلاق و حکمت، پرچمدار عدالت و برابری، صلح و معرفت و خاتم پیامبران،حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) در این ماه  و آغاز هفته وحدت است.
حضرت محمد (ص)بزرگترین پیامبر خداوند است که بر بشریت نازل شد و آخرین و جامع ترین معجزه و کامل‌ترین عقاید، اخلاق و احکام را با خود همراه آورد و این مطلب را مسلمانان
رساند که عزت و سعادت در گرو همدلی،اخلاق، داشتن بینش و بصیرت و دوری از تفرقه است .
که به لطف خداوند این وحدت در
جنوب استان فارس و همجواری با استان هرمزگان همیشگی و مثال زدنی بوده است و این مهم مدیون علمای دانا و با بصیرت و منادیان وحدتی است که با دعوت به وحدت شیعه و سنی وتکیه بر مشترکات و مبنا قرار دادن آنها در تعامل با یکدیگر و پرهیز از مسائل جزیی باعث اخوت و برادری بین سنی و شیعه شدند .
روز میلاد پیامبر گرامی اسلام و آعاز هفته وحدت را به سهم خود و به نیابت از شورای اسلامی شهر و شهرستان را به همه مسلمانان جهان تبریک می گویم.

جعفر راستگو ریس شورای شهر و شهرستان اوز


2 دیدگاه

  1. آقای راستگو،صفاتی که دیگران برای شما درمتن تبریک درج نمودند آرمان های مردم است امیدوارم این ارزش ها را سرلوحه خود قرار دهید وبه اطرافیان خود هم متذکر شوید.

  2. با سلام،آقای راستگو،صفاتی که برشمردید،همدلی و اخلاق و دوری از تفرقه صفاتی است که شما و همرهان شما در آن ید طولانی دارید.مردم خیلی آگاه تر از آنهایی هستن که اطراف خود می بینید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد