جشنواره بزرگ اسکیت دانش آموزی و دستجات آزاددر اوز برگزارشد

علی تیرزن/به مناسبت روز معلم فستیوال اسکیت سرعت دانش آموزی و دستجات آزاد اوز با حضور جمع زیادی از نونهالان و نوجوانان اسکیت باز اوز و گراش به میزبانی هیت اسکیت اوز در این شهر برگزار گردید.

در این جشنواره شاد ومفرح دانش آموزان  و دستجات آزاد اسکیت باز علاوه بر اجرای رقابت های سرعتی اسکیت بازان به اجرای مانورهای ورزشی پرداختندکه مورد تحسین حاضرین در محل قرارگرفتند.

در این جشنواره ورزشی  بیش از  ۸۰ اسکیت باز حضورداشتند که در پایان به تمامی شرکت کنندگان لوح یادبود در این همایش ورزشی اهداشد.

مومن مولوی رئیس هیت اسکیت اوز در گفتگو با نشریه پسین اوز گفت هدف از برگزاری این جشنواره ورزشی  گرامیداشت روز معلم ، اشاعه و توسعه ورزش اسکیت ، استعداد یابی و تقویت روحیه شادابی و نشاط نونهالان و نوجوانان عنوان کرد و از همکاری اداره ورزش و جوانان ، خانم محبوبه مساح کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه اوز، دانیال حسینی مربی ارزنده اسکیت اوز و گراش ، کلانتری ،شهرداری،گروه مجازی دوستداران بهداشت محیط اوز ، هیت اسکیت اوز و گراش و کسبه خیابان زمین پیما تقدیر و تشکر نمود.

 این فستیوال ورزشی با حضور جمع کثیری از علاقمندان  و خانواده اسکیت بازان در روز شنبه  ۹۸/۲/۱۴در خیابان زمین پیما در رشته های سرعت ، روبال و فری استایل برگزار گردید.

شایان ذکر است مومن مولوی ، ساسان پیرزاد، میلاد پیشداد ، فاطمه هاشمی، میمنت مولوی، مهرنوش مولوی و سهیلا آقایاری اعضای هیت اسکیت اوز را تشکیل می دهند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد