جشن بزرگ گلریزان در اوز برگزار می شود

جلسه شورای اداری با موضوع برگزاری جشن بزرگ گلریزان و مراسم برگزاری سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با حضور مسئولین بخش اوز  و روستاها در تالار اجتماعات بخشداری برگزار شد.

در این جسله آتش فراز بخشدار با اعلام جشن بزرگ گلریزان  که برای اولین بار در اوز به همت اداره زندان لارستان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می شود، اظهارداشت: زندانیان جرایم مالی غیر عمد کسانی هستند که به علت ناتوانی در پرداخت نفقه و مهریه، چک‌های غیرکلاهبرداری، تصادف و حوادث مختلف و… در زندان بسر می‌ برند. وی افزود:گرفتن دست افرادی که ناخواسته در زندان حضور دارند دارای اجر زیادی است و ما باید همواره به زندانیان وخانواده های آنان کمک کنیم. این جشن در ۲۰ خرداده ۹۷ در سالن پروین اعتصامی دانشگاه پیام نور اوز از ساعت ۵ الی ۷ بعد از ظهر برگزار خواهد شد. و از همه مردم شهر و بخش اوز و روستاها انتظار است که در این روز که برای اولین بار با نام جشن بزرگ گل ریزان است شرکت کنند.

حسینی  معاون زندان لارستان نیز اظهارکرد: مردم اوز در کارهای خیر مشارکت گسترده دارند و می بایست ازاین ظرفیت استفاده شود. امیدواریم بتوانیم باجمع آوری کمک های بیشتر مردم و خیرین، زندانیان بیشتری را آزاد و آنان را به کانون گرم خانواده هایشان برسانیم. ۳۵ نفر زندانی جرایم غیر عمد داریم که از سه میلیون تا ۱۲۰ میلیون بدهی دارند. که با کمک مردم و خیرین بزگوار از طریق فطریه و زکات شان می توانند در این جشن گلریزان کمک برزگی به این خانواده زندانیان کنند. وی افزود: از مهرماه ۹۶ تا امروز ۲۴ نفر را در شهرستان لارستان آزاد شده اند.

در ادامه حضار نظرات و پیشنهادات خود را جهت برگزاری  و کمک هر چه بهتر این مراسم اعلام کردند و انجمن نواندیشان نیز قول دادند مبلغ ۱۰ میلیون تومان علی الحساب به این جشن کمک کنند.  

در پایان اعلام شد مراسم ارتحال امام(ره) در روز دوشنبه ۱۴ خرداد ۹۷ در ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه در مسجد شیخ اوز برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد