جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع برگزاری روز اوز

جلسه شورای فرهنگی عمومی با موضوع برگزاری روز اوز دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ در تالار فرمانداری با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.

فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوبات جلسه هفته قبل را بازگو و ادامه داد اجرای برنامه امسال در روز اوز با مدیریت شورای شهر خواهد بود. وی گفت: هدف اصلی اجرای این روز احیای زبان و فرهنگ شهر می باشد. 

فریبا برازنده عضو شورای اسلامی افزود: جلسات مختلفی گرفته شده است و کمیته های اجرائی، مالی، تدارکات، تبلیغات، انتظامات و… انتخاب شده اند و امسال نیز طبق هر سال غرفه های مختلف جهت شناساندن فرهنگ اوز نیز دایر می باشد و جهت ثبت نام اواخر اسفندماه اطلاع رسانی خواهد شد.

حاج شیخ محمدزمان زمانی امام جمعه اوز اظهار داشت: امیدواریم برنامه های اجرایی در روز اوز برنامه های امید به فردا برای جامعه باشد.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز نیز اظهار نمود: با توجه به اجرای روز اوز در ماه مبارک رمضان بهتر است یک روز را به آیین های قرآنی اختصاص داده و آیین هایی که در شهر اوز انجام و فراموش شده است را معرفی کنیم و از نیروهای جوان و مردمی برای اجرای این روز استفاده شود.

فریدون نامی رئیس شورای اسلامی شهر، فضل الله سلمان‌پور فرمانده سپاه اوز، سیدحسام الدین زندوی رئیس دادگستری اوز، فوزیه زارع رئیس اداره کتابخانه های عمومی اوز، شاهرخ امیری سرپرست شهرداری، انسیه گلابی بخشدار مرکزی شهرستان اوز و جعفر راستگو نظرات و همکاری های خود را جهت اجرای برنامه روز اوز را مطرح کردند.

 در پایان حکم های رسمی اعضای شورای فرهنگ عمومی از سوی آیت لطف الله دژکام نمانیده مقام معظم رهبری و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان داده شد.


1 دیدگاه

  1. قابل توجه اداره فرهنگ. ارشاد. وفرمانداری. اوز

    جهت اطلاع مسولان فرهنگی. اوز. انتخاب یک خبرنگار برای صدا وسیمای فارس برای شهرستان. اوز. ضروری. است انتظار می رود. فرمانداری. وریس. اداره فرهنگ. اوز. آنرا هرچه. زودتر. عملی. نمایند اوز. در سطح. استان. در خاموشی خبری. است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد