جلسه  هماهنگی برای تجهیز فرمانداری شهرستان اوز

به گزارش پسین اوز، جلسه  هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتقاء اوز به منظور جذب  اعتبارات مردمی برای  تجهیز ساختمان فرمانداری راس ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۱ آبان ماه ۹۸  با حضور نمایندگان گروه های پنج گانه جشن و نمایندگان خیرین و یاوران شورا در تالار اجتماعات فرمانداری  برگزار گردید.

در این جلسه محمدحسین آتش فراز بخشدار ضمن تشکر از ستاد برگزاری و ارائه گزارش ها و جلسات گروه های جشن  به دلیل محدودیت زمانی در جذب اعتبارات جهت تجهیزات فرمانداری و تسریع در روند انجام مقدمات این امر تاکید و موضوع جلسه را به ترتیب اولویت عنوان نمود:

-تجهیز ساختمان فرمانداری شهرستان اوز

-تهیه خودرو جهت کارهای فرمانداری و ساختمان مجهز برای اسکان فرماندار و کارکنان

-دعوت از همه مردم جهت  شرکت در جشن ۱۲ مولود در مسجد مصلی

-تزئین خیابان ها و مغازه های شهر

-برپایی یک جشن مردمی در شان شهرستانی اوز

-تقدیر از شهرستان لارستان به عنوان شهرستان مادر

در ادامه جلسه ابتدا عبدالعزیز خضری دبیر ستاد گزارش کوتاهی از اقدامات انجام شده را ارائه داد و هدایت اله نامی عضو گروه مالی عنوان کرد ساختمان استاد سرای دانشگاه پیام نور جهت اسکان کارکنان فرمانداری در اختیار آنها قرار خواهند داد و عبدالرحمان صالح نیز گفت یک باب از ساختمان خود را به مدت یک سال برای اسکان فرماندار اخصاص خواهد داد. دیگر اعضا و خیرین نیز  با هماهنگی خیرین جهت تهیه سایر تجهیزات و وسائل های لازم اقدام  خواهند کرد. حضار از اقدامات عبدالرحمان صالح و هدایت نامی سپاسگزاری کردند. 


1 دیدگاه

  1. پیشنهاد مبشود مراسم جشن بجای ساعت ۲۰ تا ۲۳ شب به ساعت ۱۶ الی ۱۹ یا ۲۰ موکول گردد که بسیار بهتر است و ساعت در نظر گرفته شده دیر هنگام شب میباشد چون بسیاری از افراد روستاهای و شهرهای اطرف زمان بازگشتشان دیر نشود تعجب میکنم این همه افراد کارگروه بیش از یکماه تلاش میکنند اما به عواقب و مشکلات هر برنامه ریزی توجه نمیکنند مگر بعد از ظهر پنجشنبه چه مشکالی دارد که مراسم به شب هنگام موکول نموده اند این پیام را حتما منتشر نمایید شاید تجدید مظر شود . دوستان و همشهریانی که با این نظر موافقند تایید نمایند و نظر بدهند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد