جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در هفته مبارزه با مواد مخدر

 

بیایید با هم زندگی جامعه و هویت مان را عاری از مواد مخدر سازیم

جلسه کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مبارزه با موارد مخدر در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش اوز به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

در این جلسه ابتدا محمدرضا رضایی رئیس آموزش و پرورش اظهار داشت: ما با کسانی در ارتباط هستیم که تاثیر گذاری بسیار خوبی با خانواده دارند و مسئولین ما در طول سال تحصیلی تعامل و همکاری خوبی با اداره داشته اند و ما از اول مهرماه بیشتر به کمک های مسئولین نیاز داریم. کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی بیشتر خطرپذیری دانش آموزانی که در معرض خطر هستند را شناسایی کرده و در صورت نیاز به مشاور یا مراجع بالاتر معرفی می کند ما در سال ۹۶ بیش از ۱۰۰ کلاس های آموزشی برای والدین و دانش آموزان، طرح قاضی در مدارس، مهارت های زندگی و…. با حضور کارشناسان مجرب داشته ایم. آموزش و پرورش اوز در طول سه سال پیاپی در زمینه های بهداشت، تربیت بدنی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مقام اول استان را کسب کرده ایم. اینها نتیجه تلاش های همکاران پرورشی ما است که در طول سال انجام شده است. 

محمدحسین آتش فراز بخشدار نیز در این این جلسه عنوان کرد: بحث اعتیاد به مواد مخدر و پیشگیری از این مواد بین نوجوانان و جوانان که یکی خطرناک ترین موضوعات در خانواده ها است را مهم و جدی دانست و از نهادهای که ما را جهت پیشگیری و آگاه سازی جامعه  یاری می دهند تشکر نمود. باید مردم را بیشتر در این امر آگاه کنیم تا به سراغ این مواد نروند.

در ادامه جلسه روسای ادارات:  شورای اسلامی، بهزیستی، نیروی انتظامی، سپاه، هلال احمر، ورزش و جوانان، دانشکده بهداشت، درمانگاه های یک و دو، آموزش و پرورش وگروه دوستداران بهداشت محیط پیشنهادات و سخنانی در رابطه کلاس های آموزشی جهت اوقات فراغت جوانان و دانش آموزان، با برپایی نمایشگاه ها و کارگاه و طرح های مختلف در این هفته ارائه دادند.

در پایان به محبوبه مساح کارشناس و مسئول ورزشی  اداره آموزش و پرورش جهت برگزاری کارگاره های مختلف لوح سپاس از طرف آموزش و پرورش اهدا شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد