جلسه کمیسیون عمران و سرمایه در لارستان

جلسه کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شورای شهرستان لارستان با حضور مهندس دلاور معاون عمرانی فرمانداری لارستان،مهندس راستگو مسئول کمیسیون، اعضا و مشاورین کمیسیون و میهمانان جلسه مهندس رضایی ریس منابع طبیعی، مهندس قاسمی ریئس جهاد کشاورزی، مهندس احمدی عضو شورای مرکزی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان  فارس ،مهندس خرم ریس امور آب لارستان و  مهندس افتخار از جهاد تشکیل شد.

 در سیزدهمین نشست رسمی کمیسیون «عمران و سرمایه‌گذاری» شورای شهرستان لارستان، پس از بحث‌های مختلف حاضران در خصوص موضوع «طرح‌های آبخیزداری» و کنترل سیلاب و آب‌های سطحی در شهرها، چند تصمیم مهم گرفته شد:

۱- لزوم شکل‌گیری کارگروه نظارت توسط فرمانداری ویژه لارستان (با محوریت معاونت عمرانی).

۲- پیگیری همه‌جانبه و درخواست فرمانداری، برای تنظیم طرح‌های مطالعاتی آبخیزداری برای شهرهایی که هنوز طرحی ندارند(جویم ،عماد شهر و بیرم داری طرح مطالعاتی می باشند).

۳- طرح تلفیق و هماهنگی «شورای تأمین آب» و «کمیته مدیریت بحران» با هدایت معاونت عمرانی فرمانداری.

۴- ملزم کردن شهرداری‌ها به تهیه طرح‌های حوزه آبگیر درون شهری (هدایت آب‌های سطحی).

لازم به ذکر است این جلسه با هماهنگی با مقیمی  ریاست شورای شهرستان برگزار و تصمیماتی که نیاز به بررسی دارد در جلسه آینده شورای شهرستان مطرح و تکمیل خواهد شد. در این جلسه خانم مهندس یادگار فر، مهندس خادمپور، مهندس عبدی ،مهندس قوامی، مهندس لطافت، مهندس  مرادی، مهندس انصاری لاری از مشاورین و اعضای کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شهرستان لارستان حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد