دومین همایش پیاده روی خانوادگی در هفته مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد

این پیاده روی در ساعت ۷ صبح روز جمعه ۱ تیرماه از سوی هیات ورزش های همگانی و با همکاری بخشداری اوز برپا شد. این همایش از مقابل زمین چمن با حضور تعداد زیادی از مردان و زنان ورزش دوست آغاز و بعد از عبور از فلکه های بادگیر، امام شافعی و انقلاب اسلامی پایان یافت.

در زمین چمن پس از تلاوت آیات قرآن، بخشدار بر ضرورت ورزش تاکید کرد و خواستار حضور حداکثری مردم در این پیاده روی همگانی که ماهی یک بار از سوی هیات ورزش های همگانی برپا می شود، شد. چون ورزش نیاز اصلی بدن است و به روح و جسم ما بسیار کمک می کند. همچنین تاکید داشتند تا این مراسمات سرساعت مشخص شده شروع شود و در پایان سخنان خود از فریدون نامی و فائزه رضایی در برپای این پیاده روی تشکر و قدردانی نمود.

محبوبه مساح کارشناس مسئول ورزشی آموزش و پرورش نیز اظهار داشت: از یکم تا هفتم تیرماه، هفته مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد است و ما تصمیم گرفتیم که پیاده روی را در این هفته قرار دهیم چون ورزش کردن یکی از عوامل موثر در مبارزه با مواد مخدر  می باشد. صالحی رئیس شورای اسلامی ضمن تبریک روز اصناف بر ورزش همگانی و پیاده روی های خانوادگی تاکید فراوان کردند.

در پایان با صرف صبحانه که از سوی بخشداری اوز تهیه شده بود از شرکت کنندگان پذیرایی به عمل آمد و قرار بر این شد که پیاده روی بعدی در روز جمعه ۲۹ تیرماه با حمایت خیاطی آیلین برگزار شود.

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد