راهپیمائی و جشن انقلاب در اوز

راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر اوز با شور و هیجان ویژه در اوز برگزار شد. حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و رئیس زندان و گروهی از مسئولان ادارات لارستان برای اولین بار و امام جمعه و روحانیون اوز در پیشاپیش مردم جلوه ای دیگر به راهپیمایی داده بود.

راهپیمایی از ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه صبح از مقابل شهرداری آغاز و در ورزشگاه شهدای اوز در ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه پایان یافت. در ورزشگاه جشن باشکوه انقلاب با قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی و رژه منظم و زیبای سوارکاران با اسب های زیبا و  سوارکاران جوان دوچرخه سواران حالتی متفاوت و قشنگ به مراسم داد. بخشدار از حضور حماسی مردم شهر و بخش اوز و مسئولان به ویژه فرماندار و مسئولان ادارات لارستان و اوز سپاسگزاری کرد.

جلیل حسنی حقیقی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان سخنانش را با درود به مردم اوز آغاز کرد که با اتحاد و همبستگی برای خنثی سازی نقشه های دشمن اعلام آمادگی کردند. وی حضور علمای منطقه بویژه حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده مفتی لارستان و امام جمعه اوز و شیخ صالح انصاری، شیخ بویه و شیخ عبدالرحمن دهش و سایر روحانیون را در راهپیمایی و جشن انقلاب نشان از تفکر پویا و حدت آفرین آنان دانست.

وی با مقایسه رژیم گذشته و جمهوری اسلامی ایران گفت: امام راحل با شهامت و شجاعت توانست طاغوت را درهم شکند حسنی گفت: وظیفه مسئولان است که زمینه رضایتمندی مردم را فراهم سازند و ما در دهه فجر آخرین روستا را که ۴ خانوار در آن ساکن بودند برق دار کرده. و نرخ بیکاری در لارستان از ۱۳ در صد به ۶و نیم درصد رسیده است. فرماندار ویژه لارستان بخش و شهر اوز را نمونه وحدت، همت و فرهنگ متعالی منطقه دانست. در این مراسم شعری از حبیب مفتوحی شاعر لارستانی قرائت شد و دانش آموزان مدرسه احمدیان سرودی اجرا ، رومیصا زمانی دانش آموز مجتمع آفرینش شعری حماسی از فردوسی را خواند. و ۴ تن از نونهالان حرکات ژیمناستیک و کشتی را نمایش دادند در پایان قطعنامه را هپیمایی قرائت و تصویب شد و پرچم های آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد. مراسم در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه پایان یافت.

گفتنی است که اعضای شوراها و روحانیون روستاهای دهستان بیدشهر حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد