ساختمان فرمانداری اوز، آماده بهره برداری است

به گزارش پسین اوز، و به نقل از بخشدار اوز، ساختمان فرمانداری شهرستان جدید التاسیس اوز به سرعت در حال آماده شدن می باشد.

محمدحسین آتش فراز گفت: بار دیگر ارتقاء بخش اوز به شهرستان را به آحاد مردم شریف و نیکوکار شهرستان اوز تبریک می گویم و خوشبختانه پس از این که مسجل شد بخش اوز به همراه ۶ بخش دیگر در استان در شرف ارتقاء است با هماهنگی مسئولان اقدام به تشکیل کمیته های مختلف: ۱- مالی ۲- اطلاع رسانی ۳-تدارکات ۴-انتظامات ۵-تشریفات شد که در اوائل شهریور ۹۸ کار خویش را آغاز کردند.

اما کار اصلی آنان از ۱۰ مهر ۹۸ زمانی که بطور رسمی ارتقاء اوز اعلام شد شروع گردید و الحمداله تا امروز کارهای خوبی انجام شده است که مهم ترین آنان تجهیز ساختمان فرمانداری است که این موضوع به سرعت در حال انجام است و ساختمان فرمانداری به زودی آماده بهره برداری است.

بخشدار از گروههای پنج گانه سپاسگزاری کرد و گفت: انتظار است مردم در جشن های ۱۲ ربیع الاول در مسجد و جشن ارتقاء در بوستان نوروز حضور پررنگ داشته باشند.


2 دیدگاه

  1. همشهریان وبزرگواران باید کمکهای خود را برای استقرار ادارات مهم ومورد نظر مانند فرمانداری اداره ثبت اسناد واملاک دادگاه شبکه بهداشت ودرمان در نظر بگیرند زیرا با ایجاد این ادارات کمک زیادی برای انجام کارهای همشهریان است

  2. بازهم تاکید میکنم مراسم در بعد از ظهر پنجشنبه بجای ساعت ۲۰ تا ۲۳ به ساعت ۱۶ الی ۱۹ تا ۲۰ جایگزین شود تا رفاه مردم اوز و میهمانان شهرها و روستاهای اطراف بر بازگشت به زادگاهشان مورد توجه قرار گیرد. خوانندگانی که با این نظر موافقند نظر بدهند و تایید کنند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد