شرکت بیش از ۱۷۰۰دانش آموز ابتدائی در جشنواره گلستان خوانی

بیش از ۱۷۰۰دانش آموز دوره دوم ابتدایی (پایه های چهارم تا ششم ) در جشنواره گلستان خوانی شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه اوز بیش از ۱۷۰۰دانش آموز دوره دوم ابتدایی در جشنواره گلستان خوانی در حوزه شهر و روستادر تالار مجتمع آفرینش اوز با حضور رئیس وکارشناسان اداره آموزش وپرورش بر گزار شد.

این جشنواره در حوزه شهر و روستا برگزار و در پایان از هر آموزشگاه یک دانش اموز در جشنواره پایانی که بیستم اسفندماه با حضور کارشناسان اداره کل انجام خواهد شد اجرای فردی و گروهی خواهند داشت.

حسین زمانی کارشناس آموزش ابتدایی اداره آموزش وپرورش اوز هدف از برگزاری این جشنواره بالابردن اعتماد به نفس، شناخت مفاخر علمی وادبی ، بهره بردن از پند ونصایح بزرگان عنوان کرد.

 


3 دیدگاه

  1. سوال : قبل از انقلاب دوره آموزشی شامل کودکستان دوره ابتدایی و دبیرستان داشتیم اما بعد از انقلاب دورآموزشز شامل کودکستان، پیش دبستان،راهنمایی و دبیرستان داریم .سوالی که برای من مطرح میباشد در این گزارش اشاره شده ۱۷۰۰ نفر مربوط به دوره دوم ابتدایی. این دوره دوم ابتدایی منظور چیست .لطفا توضیح داده شود.

    • دوره اول ابتدایی شامل کلاس های اول، دوم و سوم و دوره دوم ابتدایی شامل کلاس های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی است. موفق باشید

  2. از دست اندرکاران براى اجراى گلستان وشاهنامه خوانى تشکر مى شود کار خوبى است چون باعث ماندگارى این آثار گرانبها مى شود از مدرسه آفرینش وپژوهشسرا بدرى که این کار را کردند هم ممنون هستیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد