شهردار اوز: برنامه های آینده را تشریح کرد

به گزارش پسین اوز، شهردار اوز گفت:  مبلمان شهر و زیبائی های شهر مورد توجه و برنامه ریزی است. مسعود کراماتی که در جمع نیکوکاران طرح روشنائی خیابان های شهر اوز سخن می راند گفت: خیابان جنب مسجدنور ادامه خواهد یافت و هم اکنون در حال اجرا هستیم و امیدواریم تا ابتدای سال آینده به بهره برداری برسد.

وی بهسازی بلوارهای شهر، بلوار ابوذر غفاری، پارک حاشیه ای، سیل بندهای مقابل آموزشگاه شاکری و پشت آموزشگاه زارع، بهسازی پارک نوروز و زمین های ورزش محلات، تهیه وسائل ضروری (امداد و نجات) برای ایستگاه آتش نشانی با هزینه ای حدود ۶۰ میلیون تومان، برنامه ریزی برای ساخت تالار اجتماعات در شهر از جمله برنامه های آینده برای خدمات و زیبا سازی شهر اوز است. 


1 دیدگاه

  1. همشهري دلسوز

    برگزاری این نشست و ارایه برنامه های سال آینده شهرداری اوز نشان از مدون شدن برنامه ریزی و توجه به خواسته های مردم جهت توسعه و پیشرفت و تامین نطر دیدگاههای مردم اوز میباشد.با نگاهی به نطرات مردم در انتهای خبرهای منتشرشده در سایتهای مختلف اوز حاکی از توجه بیشتر مردم به توسعه و زیبا سازی و گسترش فضای سبز میباشد. پیشنهاد میشود در این زمینه شورای شهر و شهرداری و یاوران شورای شهر و گروههای مردم نهاد یا NGO ها با عزمی قوی نسبت به کاشت نهالهای درخت کنار در حاشیه جاده های اوز و بلوکات که هزینه ای هم ندارد و درختی مقاوم به شرایط آب و هوایی اوز می‌باشد اقدام نمایند تا در فاصله چند سال حاشیه جاده های منطقه مزین بدرخت و سرسبزی گردد و بعد از چند سال مردم علاوه بر زیبایی جاده ها شاهد بهره برداری از میوه لذیز آن و برخورداری از سایه آنها شوندو همانگونه که اوز دارای شرایط فرهنگی خاصی است از نطر نوع درخت و میوه برای مردم منطقه و مسافران عبوری از شرایط خاصی بهره مند گردد. تولید نهال کنار و کاشت درخت نیز باید مانند کتابخوانی بعنوان یک فرهنگ مورد توجه قرار گیرد. در مورد مبلمان شهری نیز کلیه افرادی که به شهرهای مختلف مسافرت می‌نمایندیا در فضای مجازی و یا سایر منابع با طرح،با سازه یا نمای زیبائی مواجه میشوند حتما از آنها عکس و فیلم ومستندات تهیه نمایند و بعنوان ایده های خوب به شهرداری و شورای شهر ارایه نمایند و تا درصورت تایید آن بتوان برای مناطق مختلف شهر اوز از آن استفاده نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد