شهرستان اوز از پذیرش مسافران نورزى معذوراست

:به گزارش پسین اوز وبه نقل ازفرماندارشهرستان اوز وبه منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، شهرستان اوز امکان پذیرایی از مسافران نوروزی را ندارد لذا از هموطنان عزیز درخواست می شود به این شهرستان سفر نکنند على اصغر على پور به پسین اوز گفت بر اساس دستورالعمل دکتر قاسمپورمعاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری هرگونه فعالیت گردشگری در شهرستان ممنوع است و هیچ کدام از شهروندان حق ندارند منازل، باغ ها، ویلاها یا هر مکان دیگر را به مسافران و گردشگران اجاره دهند ،فرماندار افزود:مهمان پذیرها، مدارس و مسافرخانه ها و سایر اماکن نیز تعطیل است، همچنین تمامی فعالیت گردشگری تعطیل خواهد بود و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت، پیگیری قانونی صورت می گیرد.
على پوردر ادامه گفت ؛ بخشداران، شهرداری اوز و دهیاری ها باید از دایر شدن کمپ و چادر جلوگیری کنند و در این زمینه مراقبت لازم صورت بگیرد.
رییس ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری بیمارى کووید١٩معروف به کرونا ویروس با بیان اینکه مجموعه های گردشگری شهرستان تعطیل است، توصیه کرد سفر به شهرستان را تا اطلاع ثانوی به خاطر سلامتی خود و سایر هموطنان به تاخیر بیندازند.
وی افزود: کنترل های لازم در ورودی شهرستان اوز و شهر اوز صورت می گیرد و بازرسان و ناظران در تمام ورودی های شهرستان مستقر هستند و با همکاری نیروی انتظامی ، سپاه، پلیس راهور و شبکه بهداشت درمان و یاوران شورا و شهرداری اوز کنترل های لازم را انجام می دهند و افراد مشکوک به بیمارستان هدایت می شوند.
وى در خصوص فعالیت بازارها در سطح شهرستان نیز اظهارکرد: توصیه ما این است که صنوف و هیات مدیره های بازار کنترل و مدیریت لازم را در این زمینه داشته باشند تا با مشکلی در زمینه شیوع بیماری کرونا روبرو نباشیم.
علیپور در ادامه با اشاره به تصمیمات ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در بحث فعالیت دستگاه های اجرایی افزود: دستورالعمل های بهداشتی باید از سوی دستگاه های اجرایی برای سلامت کارکنان و ارباب رجوع رعایت و اجرایی شود ، بالا ترین مقام اجرایی شهرستان افزود: دستگاه های اجرایی شهرستان باید حدالامکان خدمات آنان به صورت الکترونیکی و غیر حضوری ارایه شود.
وی به همه بخشداران و دستگاه های اجرایی اعلام کرد: هر نوع تجمع و همایش غیرضرور، برگزاری مراسم عروسی و ختم و … که باعث شیوع بیماری می شود باید لغو و جلوگیری شود


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد