صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر در پست بانک هاشمی در اوز افتتاح شد/ بیمه زنان خانه دار دارای ۳ فرزند رایگان شد

صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر در پست بانک هاشمی در اوز افتتاح شد/ بیمه زنان خانه دار  دارای ۳ فرزند رایگان شد

مدیر کل بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان فارس از ثبت نام رایگان و عضویت زنان خانه دار و دارای سه فرزند در صندوق بیمه روستاییان‌ و عشایر استان فارس خبر داد.

به گزارش پسین اوز، حسن کمالی مدیر کل بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان فارس یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲  در جلسه راهبردی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر با فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، دهیاران، مدیران کمیته امداد، بهزیستی، اداره ارشاد، شورای اسلامی، بهداشت و درمان و مسئولین پست بانک هاشمی خواستار گسترش سطح پوشش بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر شد.

مدیرکل برخی از مزایا و ویژگی‌های خدمات این صندوق را بیان کرد:

* کسانی که شرایط عضویت در دیگر صندوق های بیمه ای را ندارند با عضویت در این صندوق و با بیمه پردازی خود، همانند دیگر  کارکنان و شاغلان دستگاه های دولتی از خدمات دولت که شامل: بازنشستگی، از کار افتادگی، مستمری بازماندگان  و نقل و انتقال سوابق بیمه است بهره مند خواهند شد.

* برای زنان خانه دار دارای سه فررند در صندوق بیمه روستاییان‌ و عشایر بدون محدودیت سنی برای زنان خانه دار و غیر شاغل عضویت و ثبت نام رایگان می باشد. 

* بیمه تکمیلی برای مستمری بگیران در سراسر کشور نیز از اهداف و اقدامات این صندوق است.

* افراد از ۱۸ تا ۵۰ سال سن که فاقد بیمه هستند  فقط با ۳۰ درصد پرداخت حق بیمه و ۷۰ درصد آن توسط دولت می‌توانند عضو این صندوق باشند.

*افراد واجد شرایط تحت پوشش این بیمه می توانند از تسهیلات وام بدون بهره و ضامن بهره مند با ثبت نام در بانک مهر بهره مند شوند.

* هدف صندوق بیمه اجتماعی اکثرا از روستاها، مناطق عشایری و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت هستند.

*این طرح شامل شهرستان اوز نیز می باشد.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار نمود: امروز دولت و نظام اسلامی برای مردم بخصوص اقشار مستضعف و مناطق محروم نگاه و توجه ویژه برای گسترش عدالت و خدمات رسانی دارد و سعی بر این شده است تحت پوشش موضوعات حمایتی قرار گیرند. یکی از این موضوعات بیمه است و اینکه صندوق بیمه روستاییان و عشایر یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید بیش از پیش به جامعه معرفی تا مردم طعم خدمات را بچشند و از این مزایا بهره مند شوند.

 وی به مشارکت مردم در انتخابات که سبب اقتدار می شود تاکید کرد. حضور مردم در این ۴۵ سال حضور پررنگی بوده و مردم عزیز همیشه سرافراز بوده اند.

انسیه گلابی  در این جلسه با اشاره به نقش حمایتی صندوق بیمه کشاورزان عشایر وروستائیان گفت: جایگاه این صندوق هنوز بطور کامل شناخته شده نیست و از مزایای بیمه اطلاعات کافی ندارند بنابر این همت همگانی لازم‌ است تا افراد فاقد بیمه زیر چتر حمایت صندوق های بیمه ای قرار بگیرند.

در پایان این نشست صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در پست بانک هاشمی در شهرستان اوز با حضور حسن کمالی مدیر کل بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان فارس و مسئولین شهرستان افتتاح شد.


1 دیدگاه

  1. حکایت. دفتر پلیس ۱۰+ در اوز

    راستی. چه خبر. از تاسیس. دفتر پلیس ۱۰+ در اوز از مدیریت محترم سایت . ویا کسانی که. اطلاعی. دارند. همینجااطلاع رسانی. کنند. ممنون میشویم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد