علی اصغر علی پور: ۱۸ پروژه در هفته دولت در شهرستان اوز افتتاح و کلنگ زنی می شود

                                           بسم الله الرحمن الرحیم
دوم تا هشتم شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر مزین و با عنوان «هفته دولت» نامگذاری شده، یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا، سیره، منش و روش آنان بود.
شهیدان رجایی و باهنر تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم اند؛ بی شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی این دو شهید، می تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشد تا در زندگی فردی و اجتماعی خود به آنان، تأسی نمایند. هفته دولت فرصت مغتنمی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر، افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را با وحدت و همدلی ترسیم و به منصه ظهور رسانند. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان اوز تبریک عرض نموده و توفیق بیش از پیش همگان را در راستای خدمتگزاری به مردم عزیز و شریف شهرستان از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

گفتنی است در هفته دولت سالجاری تعداد ۱۸ پروژه در سطح شهرستان با اعتباری به مبلغ ۱۸۶/۳۴۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال کلنگ زنی، و یا به بهره برداری می رسد که در این آیین تعداد ۲ پروژه به ارزش ۱۳۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال کلنگ زنی، و ۱۶ پروژه به ارزش ۵۶/۳۴۴/۰۰۰/۰۰۰ افتتاح می گردد.
                                                 علی اصغر علی پور – فرماندار شهرستان اوز


3 دیدگاه

  1. با تشکر از فرمانداری آور لطفاً پروژه ها را مشخصا تمام ببرید

  2. با تشکر از فرمانداری اوز لطفاً پروژه هارا مشخصا. نام ببرید

  3. مشخصات و مکانهای این ۱۸ پروژه را تعیین نمایید تا مردم در جریان قرار گیرند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد