مدیرکل راه و شهرسازی لارستان: تکمیل جاده جهرم- لار- بندرعباس به ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمند است

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان:

تکمیل جاده جهرم- لار- بندرعباس به ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمند است

سال گذشته ۳۰ نفر در این محور فوت شدند

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: طرح ملی محور جهرم- لار- بندرعباس به ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان گفته است برای تکمیل محور جهرم- لار- بندرعباس به ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمند است.

حسن شبانی افزود: اولویت این محور با تکمیل حدفاصل جهرم تا لار است که یک تونل به طول ۸۰۰ متر نیز در این مسیر در دست ساخت است که ۶۵ درصد هم پیشرفت فیزیکی دارد و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در این رابطه افزود: امسال ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح جذب شده است که توانستیم بخشی از نقاط حادثه خیز مسیر ۲۰۰ کیلومتری جهرم تا لارستان را چهار خطه کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای چهار خطه کردن حدفاصل جهرم تا لار بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است گفت: محور جهرم- لار- بندرعباس با ۴۴ درصد حجم ترافیک و تردد روزانه ۳ هزار و ۸۰۰ خودرو سبک و سنگین یکی از ۱۰ محور پرترافیک و حادثه خیز کشور محسوب می شود.

شبانی اضافه کرد این محور از جهرم تا بندرعباس ۴۰۵ کیلومتر طول دارد که ۲۰۵ کیلومتر آن در حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان واقع شده است.

کیان پور معاون اورژانس لارستان هم گفت: سال گذشته ۵۰۰ مورد ماموریت در محور جهرم- لار- بندرعباس داشته ایم که به علت تصادفات ۴۰۰ نفر مصدوم و ۳۰ نفر فوت شده اند


1 دیدگاه

  1. راه خوب است هر جا ساخته بشه آبادی می آورد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد