مقام اول مدیریت بانوان در پست های مدیریتی به شهرستان اوز رسید

به همت دفتر امور زنان  و خانواده استانداری فارس همایش تجلیل از مقام زن ، روزچهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ در سالن شهید امامی استانداری با حضور دکتر ایمانیه،استاندارمحترم  فارس و گردهم آیی بانوان شاغل در استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها سراسر استان فارس برگزار  گردید.


به گزارش پسین اوز و به نقل از طیبه نامی مشاور فرماندار در امور زنان و خانواده اوز، در این همایش شهرستان اوز به عنوان  مقام اول در مدیریت بانوان در پست های مدیریتی شهرستان های استان فارس  معرفی و تجلیل گردید.


شهرستان اوز تنها شهرستان استان فارس بوده که دارای یازده مدیر زن در پست های مدیریتی است. با آرزوی موفقیت و تقدیر به بانوان مدیر و مردم ارزشمند شهرستان اوز و تبریک خدمت فرماندار محترم جناب محمد محمدی که با اعتمادشان پست های مدیریتی را به بانوان واگذار نمودند. یقینا هر پست و سمتی که به زنان سپرده شده وظایف محوله را به نحو احسن منتج به نتیجه نموده اند. بانوان اوز می توانند با توجه به توانمندی مدیریت که دارند در پست های بالاتر دیده شوند و حمایت مسئولین استانی و شهرستانی را نیاز دارند تا بتوانند به این پست ها برسند و منشا ء خیر و برکت برای ایران عزیز و استان فارس بویژه شهرستان اوز باشند.


4 دیدگاه

  1. در لوح تقدیر استاندار فارس موضوع. تقدیر. از یک فرد است واز اینکه شهرستان اوز. در مدیریت زنان. اول فارس. باشد. دیده. نمیشود

  2. مدیریت. زنان. در اوز بانو. اوزی. از شیراز

    تعداد زنان در مدیریت بودن چندان مهم نیست. آنچه مهم. است. عملکرد وخدمت رسانی. افراد است که باید. در حیطه کاری. خود. انجام. دهند. مثلاً. اکثریت شورای شهر. اوز. بانوان. هستند. آیا تاکنون چکاری. کرده اند حتی.طبق قانون سخنگوی. شورا که یکزن هم. است. برای مردم. اطلاع. رسانی. نمی‌کنند و…….!!!؟؟

  3. مدیریت. زنان. در اوز

    در مقایسه با مدیریت زنان. در اوز. اوضاع شهرستان. اوز. را با. گراش. وخنج. مقایسه. نمایید. چه. نتیجه ای. میگیرید ؟؟؟؟

  4. بانوی دانشگاهی در اوز

    با کمال احترام به خانم ها من یک خانم تحصیل کرده. هستم اما. اعتقاد. ندارم که در کارهای. اداری وعمومی مدیریت. زنان بهتر. از. آقایان باشد نمونه بارز آن وضع شورای شهر اوز. است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد