نیازمندی های اینترنتی در دیدار نماینده مجلس با وزیر

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حسین حسین زاده نماینده شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساختمان وزارت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، نماینده حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ضمن سپاس از راه اندازی اینترنتG4 در روستاهای بخش بیرم لارستان گفت: با توجه به فراگیری ویروس کرونا و احتیاج مبرم دانش آموزان و دانشجویان به اینترنت به ویژه در روستاها و علم بر اینکه در بعضی از روستاهای ۴ شهرستان به دلیل پائین بودن سرعت اینترنت اهالی روستا مجبور به مسافرت کوتاه مدت برای آنتن دهی بهتر هستند و این موضوع مشکلات زیادی را در بر دارد. لذا خواستار پیگیری از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص نصب و تقویت آنتن دهی شبکه های ارتباطی در حوزه انتخابیه و تبدیل اینترنت ازG2 بهG3 و G4 شد.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: ما مکلف هستیم تا پایان سال جاری ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار را به شبکه ملی اطلاعات وصل کنیم و کنسرسیوم های وب آواسل در این طرح ملی بیش از ۲۵ هزار روستا را تحت پوشش اینترنت پرسرعت بر بستر فناوری G4 قرار خواهد داد. وزیر همچنین قول مساعد برای همکاری در اجرائی شدن طرح بهبود شبکه ارتباطی در ۴ شهرستان را داد و گفت: اقدامات لازم در بیرم در دستور کار قرار گرفته و در سایر نقاط با توجه به نیازسنجی های موجود اجرا خواهد شد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد