پیگیری مراجع قانونی جریانات فضای مجازی اوز


جریانات ناخوشایند اخیر در فضای مجازی به ویژه توهین ناجوانمردانه به امام جمعه محترم شهرستان اوز واکنش تند مردم و مسئولان را برانگیخت. علاوه بر تشکیل شورای تامین ظهر امروز سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹ رئیس شورای شهروشهرستان ، نائب رئیس شورای شهر، مدیر دفتر نماینده مجلس و شهردار به اتفاق هفت نفر از معتمدان به نمایندگی از مردم با فرماندار شهرستان اوز دیدار و ضمن حمایت قاطع از امام جمعه خواستار پیگیری فوری و بررسی موضوع شدند.
مسئولان و معتمدان ضمن احترام به آزادی بیان و رواج فرهنگ گفتمان و اخلاق‌مداری اظهار داشتند ما توهین را بر نمی تابیم ولی انتقاد و پیشنهاد را می پذیریم.
علی اصغر علی پور رئیس شورای تامین و فرماندار شهرستان اوز ضمن تشکر از احساس مسئولیت و تعهد و حمایت مردم اوز از امام جمعه محترم اظهار داشت از همان ابتدای پخش هر دو فایل صوتی شورای تامین وارد موضوع شده است و طبق مقررات پیگیر موضوع شده ایم. فرماندار، امام جمعه را شخصیتی متین و محور وحدت منطقه و نشانه اخلاق نیکو و کریمانه دانست و توهین به وی را به شدت محکوم است.
علی‌پور اظهارات درباره اجاره مسکن در شهر مجاور را تکذیب کرد و گفت: هیچ جامعه ای بدون مشکل نیست و تامین مسکن برای مردم بزرگترین دغدغه ما در شهرستان است به طوری که سعی شده است حداکثر سهمیه مسکن ملی به اوز اختصاص یابد.
وی در پایان گفت: امنیت و آسایش مردم در راس کارهای ماست و مطمئن باشید هر دو موضوع از طریق مراجع قانونی تحت پیگیری است


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد