چهارمین جلسه کمیسیون عمران شهرستان لارستان برگزار شد 

این جلسه با حضور ریاست شورای شهرستان ، رئیس و اعضای کمیسیون عمران و مشاورین کمیسیون تشکیل گردید .
ابتدا جعفر راستگو رئیس کمیسیون عمران شهرستان ضمن خوش آمد گویی به همکاران توضیحاتی در ارتباط با دستور کار جلسه که از قبل اعلام شده بود داد و برنامه ریزی برای ادامه فعالیت را از مهمترین‌ارکان موفقیت دانست و از همکاری خانم مهندس یادگارفر و آقایان رحیمی و اسماعیلی همکاران شورایی خود بابت کمک جهت تشکیل جلسه تشکر کرد . و دستور کار جلسه را به شرح زیر اعلام نمود :

-تهیه تقویم جلسات کمیسیون

-بررسی و تحلیل سند راهبردی (شهرستان و روستا )

– بررسی و تحلیل بودجه شهرداری ها 

-نقش نظارتی شورای شهرستان 

در ادامه جعفر راستگو ، مهندس سحر یادگارفر ، دکتر مهر آوران، اسماعیلی، رحیمی‌، مهندس احمدی، مهندس عزیزی، انصاری، قوامی هر کدام نظرات خود را در چاچوب دستور کار بیان کردند و مقرر گردید تصمیمات جلسه برای تایید و تصویب نهایی به شورای شهرستان ارائه گردد:

۱. تقویم پیشنهادی تشکیل جلسات 

۲. پیشنهاد دعوت از شهرداران به صورت فردی و جمعی 

۳. ارائه راهکار طرح شناسنامه دار کردن شهرها و روستاها 

۶. پیشنهاد اجرای وظایف نظارتی شورای شهرستان بر طرح های اجرایی روستا و شهر به صورت چرخه ای و بیان نکات لازم به صورت کتبا به دستگاههای مربوطه 

۵. با توجه به حضور قریب الوقوع وزیر راه و شهرسازی در منطقه کارگروهی تشکیل و اولویتهای شهرستان جهت مکاتبه و پیگیری بررسی شود .

در پایان جلسه جعفر راستگو از مقیمی ریاست شورای شهرستان و محبی رئیس شورای شهر لار و شورای شهر لار که سالن جلسات را در اختیار این کمیسیون قرار داده اند تشکر کرد ‌.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد