کارناوال کتاب و شادی برای پیشواز بهار و سال نو در اوز

به همت انجمن موسیقی خانه فرهنگ و دبیرخانه پایتخت کتاب عصر روز شنبه مورخه ۲۶ اسفند ۹۶ با همراهی کودکان و شهروندان در سرای زرنگار، فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد در مورد قدمت سرای زرنگار توضیحاتی دادند. مهران عسکری و ابراهیم احمدی نیز در خصوص پایتختی کتاب و نشست تخصصی برنامه های پایتخت کتاب که قرار است در روز اوز داشته باشند توضیحاتی ارائه و سپس  معصومه هرمی و پروین صالحی نیز در مورد فعالیت هایی که در سال ۹۶ انجام داده اند و برنامه های سال آینده صحبت کردند.

در ادامه توسط انجمن نواندیشان به همت کتاب فروشی غزالی به مدیریت رامین محمدزاده به نونهالان کتاب هدیه داده شد و از سرای زرنگار با دوستان هنرمند لار و همراهی عمو نوروز و حاجی فیروز به طرف لرد میری حرکت کرده و در مورد این مکان نیز صحبت هایی برای مردم ارائه دادند و از آنجا با شادی کودکان و بزرگسالان به موزه مردم شناسی اوز رفته و پس از شناساندن قدمت موزه به مردم به سمت شهرداری حرکت کردند و در محوطه شهرداری به شادی و سرور پرداختند.

لازم به ذکر است که بخشداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای شهر، شهرداری، نیروی انتظامی، سپاه اوز، اداره آموزش و پرورش، موزه مردم شناسی و پژوهش سرای دانش آموزی در برپایی این کارنوال همکاری داشتند.


1 دیدگاه

  1. الهی همیشه دلتان شاد و لبتان خندان باد .کسی در اوز بفکر کار و تلاش و سازندگی هم هست یانه ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد