گراش و لارستان در چهارمین سفر مشاور استاندار برای بررسی مشکلات اهل سنت

ناصر هنر مشاور استاندار در امور اهل سنت در چهارمین سفر خود برای بررسی مشکلات به شهرستان های گراش و لارستان رفت.

به گزارش پسین اوز و به نقل از محمدربیع خضری نماینده پسین اوز در شیراز، ناصر هنر مشاور استاندار در امور اهل سنت به همراه یعقوب خرسند، سید احمد هاشمی، محمدرضی فدائی، عبدالغفار خضری، فرج الله سلیمی، سعدالدین صدیقی، مجید هنر، محمدشریف احمدپور و محمدربیع خضری در پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ به منظور دیدار با اهالی تسنن شهرستان های لارستان و گراش به جنوب سفر کرد. ابتدا در شهرستان گراش در فرمانداری با فرماندار ملاقات و طاهرزاده فرماندار گراش مشکلات و نیازمندی های روستای آغصه را که مشتمل بر آب و جاده بود مطرح کرد.

پس از آن به شهرستان لارستان رفته و با حضور معاون فرمانداری ویژه لارستان، حجت الاسلام مدیح مدیر مرکز اسلامی، امام جمعه، بخشدار، شهردار، دهیاران، اعضای شورا و مسئولان عمادشهر به بحث و گفتگو پرداختند.

احمد پژمان رئیس شورا مشکلات مردم صحرای باغ از جمله از نظر بهداشتی، آموزشی، آب، برق، گاز و جاده اعلام کرد و مشاور استاندار در هر مورد مسائل یادداشت تا به اطلاع استاندار برسد.

تاسیس نمایندگی آموزش و پرورش، ساخت بیمارستان و ارتقاء جاده های روستائی و تاسیس نمایندگی ادارات در مرکز بخش صحرای باغ و تامین معلم در مقاطع مختلف از جمله درخواست های مهم مردم بود.

علمدار معاون فرمانداری ویژه لارستان و دالاندار بخشدار صحرای باغ و حاج آقا مدیح مدیر مرکز اسلامی ضمن سپاس از خیرین گفتند دولت با تمام توان در خدمت مردم بوده و هستند و از مشاور استاندار هم تقاضا می شود برای رفع کمبودها با استاندار به مشورت بپردازد.

ناصر هنر ضمن سپاس از مردم و مسئولان گفت لازم است درخواست ها را مکتوب به دفتر اینجانب ارائه تا بررسی و به سمع استاندار رسانیده و برای برطرف شدن مشکلات راه حل بیابیم.

در ادامه از مدرسه علوم دینی، درمانگاه شبانه روزی و ادارات و اماکن عمادشهر بازدید شد.

در پایان از شهر خور هم بازدید و با اعضای شورا، ائمه جمعه خور و لطیفی، شهردار و معتمدان ملاقات و مسائل و مشکلات شهرهای خور و لطیفی هم بررسی گردید و نماینده لطیفی گفت: انتظار بود از شهر لطیفی هم بازدید می شد.

اقامه نماز مغرب در مرکز اسلامی لار و ملاقات با بهرامی معاون مرکز و بازدید از مسجد در حال ساخت خور از دیگر برنامه های هیات بود . مردم خور تقاضا داشتند که مسجد به اتمام برسد و مجوز تاسیس اورژانس از سمت بستک نیز صادر و با توجه به آمادگی خیر برای ساخت آن ادار کل راه و شهرسازی برای تامین زمین اقدام کند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد