پیام فرماندار شهرستان اوز به مناسبت روز ارتقاء اوز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز و به مناسبت فرا رسیدن ۱۰ مهر سالروز تصویب ارتقای اوز به شهرستان؛ پیامی به همین مناسبت از سوی علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان صادر گردیده که متن پیام بدین شرح است:


 بسمه تعالی
 مردم فهیم شهرستان اوز
با سلام و تقدیم احترام-خبر مسرت بخش ارتقای اوز به شهرستان در ۱۰ مهر ماه سال ۱۳۹۸ روزی ماندگار و جاودان در تقویم این شهرستان، را می توان نقطه عطفی در تاریخ سیاسی– اجتماعی و فرهنگی این منطقه‌ به شمار آورد.
بدون تردید یکی از مولفه های موثر در توسعه متوازن و پایدار در هر اقلیم جغرافیایی و سیاسی، ارتقاء سطح از منظر تقسیمات کشوری با حفظ هویت تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی آن محدوده جغرافیایی خواهد بود.
اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم به مناسبت سالروز شهرستان شدن اوز که هدیه نظام اسلامی و خون شهداست از صمیم قلب به همه اهالی این شهرستان تبریک گفته و از همکاری تمامی مسولین، متنفذین، خیرین و سایر عزیزانی که در شهرستان شدن اوز نقش ایفا کردند بخصوص مردم شهر و روستاهای تابعه که اگر پشتوانه مستمر آنها نبود هیچ موفقیتی حاصل نمی شد کمال تشکر و قدردانی می نمایم و از همه مردم خوب و توانمند شهرستان می خواهم که با ایجاد اتحاد و همبستگی، تمام سختی ها و مشکلات را به فرصت تبدیل کرده و با استفاده از تجارب و اندیشه‌ های ناب و هم فکری، بهترین موقعیت را برای ارتقای هر چه بیشتر این شهرستان در تمام سطوح رقم زده تا شاهد اقتدار، سربلندی و پیشرفت این شهرستان باشیم؛ امید است در سایه سار رحمت الهی پیروز و سر بلند باشید .
                                       علی اصغر علی پور
                                      فرماندار شهرستان اوز


1 دیدگاه

  1. انتظار عمومی مردم اوز

    باتشکر از فرماندار اوز انتظار داریم در هفته وحدت اداره ثبت اسناد. واملاک در اوز مستقر شود تا مردم اوز مجبور نباشند به شهرهای مجاور سفر کنند. درضمن ادارات دیگر مانند محیط زیست تامین اجتماعی. امور آب. مامور عشایر. ودفتر پلیس ۱۰ + وپزشکی قانونی هم. در دیگر شهرستانهای جدید فارس. دایر شده اند. باتشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد