آغاز هفته وحدت و میلاد رسول الله (ص) در شیراز

شیراز- محمدربیع خضری: آغازهفته وحدت و میلاد رسول الله (ص) و امام جعفر صادق (ع) شامگاه روز یک شنبه ۱۹ آبان در مسجد رسول اکرم (ص) شیراز برگزار شد.

در همایش وحدت حضرت آیت الله دستغیب تولیت آستان احمد بن موسی شاهچراغ و عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله دژگام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، حجت الاسلام بینازاده نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت فارس، دکتر احمدی زاده معاون سیاسی استاندار، سردار حبیبی فرمانده نیروی انتظامی فارس، گروهی از امامان جمعه و جماعت و روحانیون اهل سنت جنوب فارس، مجتمع فرهنگی مذهبی لارستانی های مقیم شیراز با مدیریت آقای اقدام و جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد. فرهاد قائدی مجری برنامه از حضور مقامات و مردم سپاسگزاری کرد. نخستین سخنران جلسه حاج شیخ عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل سنت شیراز بود که ضمن خیر مقدم، پیرامون وحدت شیعه و سنی به صحبت پرداخت. سخنان سردار رهام بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی فارس نیز تاکید بر وحدت و همدلی بود. وی افزود: وحدت و همدلی رمز پیشرفت روز افزون کشور است. در ادامه گروه سرود فیشور به مولود خوانی پرداخت و شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی شهرستان اوز با اشاره به آیات قرآن کریم وحدت را سرمایه عظیم و بزرگ برای مسلمانان دانست. آیت الله لطف اله دژگام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز نیز با استناد به آیات قرآن وحدت را لازمه نزدیکی به خداوند و زندگی سالم قلمداد کرد.

در پایان مراسم با پذیرائی و صرف شام به پایان رسید. گفتنی است این مراسم از سوی هیات امنای مسجد رسول اکرم (ص) شیراز برپا شده بود و استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آمد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد