المپیاد ورزشی در مجتمع آفرینش

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش برگزار شد.

به گزارش پسین اوز چهلمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در روز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ با حضور اولیاء دانش آموزان، گروهی از مسئولان، فرهنگیان، معتمدان و دانش آموزان در مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش برگزار شد.

دیانا شفائی دانش آموز پایه ششم دبستان با حالت ورزشی و اسکیت سوار به مدعوین خوشامد گفته و برنامه المپیاد ورزشی را اعلام کرد. پس از آن مراسم رسمی برگزار و گروه حامیان و قاریان قرآن کریم بر روی حاضران گل و عطر ریختند. علی اصغر رضائی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز، ضمن تقدیر از مجتمع آفرینش که در امور آموزشی و ورزشی پیشگام و فعال است گفت: برگزاری المپیاد ورزشی به منظور آموزش و افزایش مهارت های اجتماعی در مدارس اجرا می شود. پس از آن گروه سرود دانش آموزان متوسطه اول به اجرای سرود ایران من پرداخته و نوآموزان کودکستان حرکت زیبای ورزشی را اجرا کردند. دانش آموزان کلاس های اول و دوم ابتدائی سرود و حرکات نمایشی اجرا نموده و در پایان گروه دانش آموزان ورزشکار، کاراته را به نمایش گذاردند.

 روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادگستری، دانشگاه آزاد، آموزش و پرورش، معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش، بخشدار مرکزی و نماینده ناحیه مقاومت، فرمانده نیروی انتظامی و راهور و گروهی از فرهنگیان در این آئین شرکت داشتند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد