انتصاب دبیر هیات دولت و مدیرکل تقسیمات کشوری فارس

به گزارش پسین اوز، و به نقل از پایگاه های اطلاع رسانی دولت و استانداری فارس دبیر هیات دولت و مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس معرفی شدند.

دکتر حسین سیمائی صراف به سمت دبیر جدید هیات دولت جمهوری اسلامی و حجت اله رضائی به سمت مدیرکل جدید دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس منصوب و مشغول به کار شدند.

گفتنی است که محسن حاجی میرزائی دبیر سابق هیات دولت به عنوان وزیر آموزش و پرورش منصوب و ابراهیم استوار میمندی مدیرکل سابق دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس به دلیل نامزد شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این سمت استعفاء کرده بود.

قابل ذکر است که دکتر حسین سیمائی صراف قبلا در سمت معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و حجت اله رضائی نیز سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه جهرم را به عهده داشته است.

پسین اوز ضمن تبریک به آنان برایشان آرزوی موفقیت دارد.


2 دیدگاه

  1. ابنگونه. اخبار. برای. اطلاع مردم. لازم. وضروری. است. سپاس از اطلاع رسانی. شما

  2. امید از اوز پیگیر اعلام ارتقای اوز

    این انتصابات جدید در استانداری فارس بفال نیک میگیریم امیدوارم این افراد بتوانند در خدمت مردم و دولت باشند و هرچه زودتر نسبت به اعلام ارتقا اوز قدمشون مایه خبر و برکت برای مردم اوز باشد. در این زمینه لازم است مسولان شهر برای تبریک گفتن و مذاکره در مورد ارتقای اوز اقدامات لازم انجام دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد