اولین جلسه هیات اجرائی انتخابات

به گزارش پسین اوز، اولین جلسه هیات اجرائی انتخابات با حضور اعضای سه نفری هیات نظارت، رئیس اداره ثبت احوال و کارمندان ستاد و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست فرماندار در تالار فرمانداری اوز برگزار شد.

پس از قرائت آیاتی چند از کلام اله مجید، علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز جلسه را با یاد و نام خدا شروع کرد و گفت: به یاری پروردگار اولین جلسه هیات اجرائی به منظور بررسی و تعیین شعب اخذ رای تشکیل و پس از مشخص شدن در سامانه انتخابات وزارت کشور ثبت خواهد شد.

فرماندار با اشاره به ماده ۱۳ قانون انتخابات و تبصره ۲ ماده ۴۷ را برای حاضران تشریح نمود و صریحا اعلام کرد هیچ شخص یا مقامی اجاره ندارد از بیت المال برای تبلیغ نامزدی بهره وری کنند. همچنین اعضای ستاد انتخابات اعم از خودم، هیات اجرائی، هیات نظارت و سایر کارمندان نمی توانند بر له یا علیه نامزدی تبلیغ کنند و همه موظفند که تخلفات را ابتدا به اینجانب گزارش تا پس از بررسی اقدامات لازم به عمل آید.

حسن براهیمی رئیس هیات نظارت انتخابات شهرستان اوز ابتدا کتابچه مجموعه قوانین و مقررات انتخابات مجلس شورای اسلامی را بین حضار توزیع کرد و توصیه نمود که همگی آن را دقیق مطالعه کنند. وی بخشی از مواد ۳۱ تا ۴۴ قانون انتخابات و اصلاحیه آن را توضیح داد.

در پایان گفت انتظار است که هیات اجرائی یک انتخابات سالم و بانشاطی را در شهرستان اوز اجرا کنند. براهیمی افزود: با تشکیل هیات اجرائی و نظارت در بخش بیدشهر و با نظر فرماندار شهرستان اوز امور مربوط به انتخابات بخش بیدشهر، به عهده بخشدار و هیات اجرائی آن بخش انجام می پذیرد.

در ادامه درباره چگونگی شعبات ثبت نام و اخذ رای در مرکز شهرستان و بخش مرکزی شامل دهستان های اوز و فیشور بحث و بررسی شد و جلسه که در ساعت ۱۳ آغاز شد بوده در ساعت ۱۵ پایان یافت.


3 دیدگاه

  1. اوزی دوستدار منطقه

    لازم است با توجه به ارتقای اوز به شهرستان تعداد شعب انتخاباتی نیز افزایش یابند تا ۰۰باعث رفاه حال رای دهندگان شود اینشالله

  2. کمبود خبر نگار

    کمبود بک خبرنگار برای صدا وسیمای فارس برای شهرستان اوز کاملا احساس میشود اخیرا از شهرستانهای تازه تاسیس اخبار زیادی پخش میشود اما از اوز خبری نیست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد