بازدید اعضای هیئت علمی  و اساتید دانشگاه شهید بهشتی تهران از موزه مردم شناسی اوز 

بازدید اعضای هیئت علمی  و اساتید دانشگاه شهید بهشتی تهران از موزه مردم شناسی اوز

دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ موزه مردم شناسی اوز میزبان اساتید دانشگاه شهید بهشتی تهران بود . پرو فسورسید علی کشاورز ، پرو فسور ابوالقاسم جزایری  ، دکتر مبشری ،  دکتر زارع ، دکتر عاشورپور ،  مهندس امانت و دکتر یوسایی و هیئت همراه از جمله بازدید کنندگان امروز بودند .

در این بازدید دکتر سید علی کشاورزی ضمن تبریک به مردم اوز به خاطر داشتن چنین موزه ای بیان داشتند : از اینکه موزه مردم شناسی اوز فوق العاده جذاب وجالب است و توجه به ریشه ها و فرهنگ و آداب وسنن گذشتگان  نموده است موجب تقدیر است واین موضوع که مردم این شهر کوچک چنین موزه ای را بنا کرده اند و فرهنگ خود را زنده نگهداشته اند واقعا ارزشمند است وبرای مردم بزرگ این سرزمین آرزوی سربلندی و سرافرازی همیشگی دارم.

روابط عمومی

موزه مردم شناسی اوز


2 دیدگاه

  1. شهروند خسته از اخبارهای بکنواخت

    خدا شاهده خسته شدیم از اخبارهای موزه واین قبیل کارهای تکراری لطفا از کارهای عمرانی واقتصادی وارتقا وتاسیس ادارات مورد نیاز مردم بنویسید

  2. در تاييد شهروند خسته از اخبارهای يکنواخت

    من هم با شما کاملا موافقم مردم ب اکنون از وعده و وعید و یکنواختی دیگر خسته شده اند و به دنبال تغییر نمای شهر اشتغال جوانان فضای زیبا و دلنشین و ایجاد کارگاههای تولیدی و اشتغال زایی و عمران و آبادی و تغییر نمای بهتری و سرسبزی شهر هستند. یکنواختی انستن را رنج میدهد. مسولانی و هیات امناهایی که تصمیم گیر هستند و دلشون بفکر ائز میسوزد کاری بکنند البته نه اینکه مانند هیات امنای جاده مربط باشند که بدنبال این جاده نون و آبدار و تفرقه افکن بابلوکات هستند باشند. بفکر وحدت مردم با بلوکات و تشویق آنان به سرمایه گذاری در ازوز و منطقه باشند.اکر مردم اوز پیگر نیازهای خودشان نباشند کسی بفکر اوز نخواهد بود .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد