با انتخابات مجلس یازدهم (۳)

اعضای هیات اجرائی انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در اوز  

به گزارش پسین اوز، ساعت ۹ بامداد روز دوشنبه ۱۱ آذر ۹۸ به دعوت فرمانداری شهرستان اوز ۳۰ نفر از معتمدان شهرستان اوز به همراه رئیس اداره ثبت احوال، دادستان، رئیس هیات نظارت و رئیس هیات بازرسی به منظور انتخابات هیات اجرائی در فرمانداری حضور یافتند.

ابتدا سیدیوسف حسینی به قرائت قرآن پرداخت. سپس علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مردم سالار است گفت: مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات باعث مشروعیت نظام می شود. بدیهی است من از مردم این منطقه سپاسگزارم که پیوسته همراه مسئولان بوده و هستند. علی پور افزود: من و رئیس هیات نظارت قول می دهیم که سالم ترین انتخابات را برگزار کنیم.

وی افزود: اهمیت به شعور سیاسی مردم موجبات تقویت پایه های مردم سالاری است. به این لحاظ که زمینه را برای فعالیت های سلیقه های مختلف و جدید باز کرده و مجال طرح های جدید را فراهم می کنند. و به تبع انتخابات اتحاد بین مردم و نظام سیاسی باعث مشروعیت نظام می شود. به همین دلیل مردم در سختی ها حامی نظام هستند. انتخابات و مشارکت مردم وجهات قانونی داشته و توسط مردم شکل می گیرد. لذا هیات اجرائی و نظارت وظیفه خود می دانند که زمینه را برای اجرای هر چه بهتر انتخابات و ایجاد شور و نشاط در بین مردم فراهم آورند و قطعا خود را پای بند فرمایش امام راحل که فرمود: میزان رای ملت است اعلام می دارند و صیانت از آراء مردم و امانت داری در انتخابات از وظایف خویش به عنوان فرماندار و مجری انتخابات در شهرستان اوز می دانم.

در ادامه حسن براهیمی رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان اوز گفت: هیات اجرائی که امروز انتخاب می شود. وظیفه دارد که: ۱-انتخابات سالم برگزار شود. ۲-فضا را برای رای دادن مردم آسان کنند. ۳-ما برای مردم کار می کنیم و سعی کنید در فضای مجازی تبلیغات غیرقانونی صورت نگیرد تا لازم به تذکر نباشد. ۴-به لطف پروردگار تاکنون انتخابات در اوز به خوبی برگزار و همیشه ما سرافراز بودیم. ۵-اعضای هیات نظارت سه نفر به اسامی اینجانب، صفرپور و کشکولی هستیم. ۶-دو هیات اجرائی نداریم بلکه برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورا تجمیع شده است. پس از سخنان رئیس هیات نظارت بطور مخفی باورقه رای گیری به عمل آمد و افراد زیر به عنوان اعضای اصلی هیات اجرائی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند:

۱-عبدالحمید کمال ۲-منصور محمدی ۳-احمد خضری ۴- سیدیوسف حسینی ۵-مهران عسکری ۶-علی تیرزن ۷-شاکر عبدی ۸-محمدصدیق پیرزاد. گفتنی است که تعداد آرا ابراهیم احمدی، ساسان پیرزاد، شاکر عبدی و محمدصدیق پیرزاد مساوی و ۱۱ رای بود که با قرعه کشی شاکر عبدی و محمدصدیق پیرزاد به عنوان نفرات هفتم و هشتم انتخاب شدند. ابراهیم احمدی، ساسان پیرزاد، محمد محمودی، سید حیدر هاشمی،  حسین حسین نیا نیز به عنوان اعضای علی البدل معرفی گشتند. هیات اجرائی به زودی کار خویش را برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات آغاز خواهد کرد. محمدحسین آتش فراز نیز به عنوان رئیس هیات بازرسی انتخابات معرفی گردید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد