حسین زاده در رده دهم نمایندگان فارس

حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، اوز، گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی در میان نمایندگان فارس به لحاظ مشارکت در رای گیری مصوبات مجلس در جایگاه دهم قرار گرفت.

به گزارش پسین اوز و به نقل از سایت رسمی مجلس شورای اسلامی، میزان مشارکت نمایندگان مجلس در رای گیری ها و همچنین میزان پرسش و تذکر هر نماینده را از ابتدای شکل گیری مجلس یازدهم تا پایان مهرماه سال جاری به تفکیک منتشر کرد.

برپایه این گزارش از ابتدای شروع به کار مجلس یازدهم تاکنون افزودن بر ۱۵۰۰ بار رای گیری در صحن انجام شده است. بدیهی است تعدادی از نمایندگان به دلائل مختلف در بعضی از جلسات حضور نداشته. بنابراین اعداد ذکر شده به این معناست که هر نماینده در زمان حضور در صحن مجلس در چند درصد رای گیری ها مشارکت داشته است.

پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی چهار تن از نمایندگان استان فارس به ترتیب جعفر قادری، حجت اله فیروزی، مجید انصاری و روح اله نجابت بیشترین مشارکت را در رای گیری مصوبه های مجلس داشته اند.

براین اساس حسین حسین زاده نماینده شهرستان های لارستان، اوز، گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی با مشارکت ۸۰ درصدی در رای گیری مصوبات مجلس در بین ۱۸ نماینده استان فارس جایگاه دهم را به خود اختصاص داده است.


1 دیدگاه

  1. درود بر اقای حسین زاده نماینده مردم موفق و سر بلند باشند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد