دیدار گروهی از مردم لارستان و اوز با نماینده منتخب مردم

به گزارش پسین اوز، صبح روز یکشنبه چهارم اسفند ۹۸ فرماندار به اتفاق معاون و بخشدار مرکزی، امام جمعه و گروهی از اعضای شوراهای اسلامی و معتمدان شهر و روستاهای اوز با حضور در گراش، انتخاب مهندس حسین حسین زاده را به وی تبریک گفتند.

در این دیدار، دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز به اتفاق گروه زیادی از معتمدان شهر لار و یوسف محبی نماینده پیشین و نامزد نمایندگی مجلس نیز حضور داشتند.

نماینده منتخب مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی سخنانی گفت: دفتر اصلی نماینده کماکان در شهر لار خواهد بود و من جزءهیچ حزب و گروهی نبوده و نیستم و به عنوان نماینده مستقل در خدمت مردم خواهم بود. وی افزود: مسلم بدانید از تجربیات نمایندگان سابق، نامزدها و بویژه مردم و نخبگان منطقه بهره خواهم برد.

حسین حسین زاده به صراحت اعلام کرد؛ هیچ کار گروه خاص مشورتی در گراش ندارم و از کارگروه های ۴ شهرستان استفاده می کنم. وی ضمن اعلام پیروی از مقام معظم رهبری افزود: کار مردم گراش پیام داشت و جواب آن مثبت و همدلی بود. حسین زاده اظهار امیدواری کرد که در تمام مناطق و موضوعات کلان ورود پیدا کند.

نماینده منتخب مردم در پایان ضمن تشکر از حضور امام جمعه اوز، فرماندار و دکتر جعفرپور نماینده فعلی مردم در مجلس مهندس محبی نماینده پیشین و مردم خونگرم شهرستان های لارستان  و اوز که در این جلسه حضور دارند به صراحت اعلام کرد، همه مردم شهرها و روستاها برای من عزیز و محترم هستند و من حتی به تعداد آراء صندوق ها هم نگاه نکردم.

در ادامه دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به حسین زاده گفت: مشارکت مردم در حوزه انتخابیه ما بسیار خوب بوده است و از نماینده جدید درخواست دارم که وحدت و همدلی را کماکان در منطقه ترویج دهد. وی افزود: ما همسایه نیستیم بلکه همه یکی بوده و زیر یک خیمه جمع شدیم. بنابراین باید وحدت بین مردم و بخصوص مذاهب را حفظ کنیم.

دکتر جعفرپور افزد: بدیهی است منطقه ویژه اقتصادی و راه آهن به جاهای خوب رسانده شد باید توسط نماینده جدید پیگیری و به اتمام برسد. دکتر جعفرپور در پایان گفت: من کماکان در خدمت مردم هستم و نماینده هر کمکی از من بخواهد انجام می دهم.


1 دیدگاه

  1. کار خوب مردم ومسولین

    کاری بسیار خوب برای حفظ وحدت در منطقه شهرستان اوز باید ارتباط بیشتری با نماینده جدید بر قرار کند واین قبیل ارتباط ها افزایش یابند بک هییت منتخب از اوز زیر نظر فرمانداری مرتب درخواستهای مردم شهرستان اوز را پیگیری نماید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد