رئیس فدراسیون تنیس روزی میز در اوز:

امکانات تنیس روی میز اوز مساعد برای مسابقات استانی، کشوری و آسیایی

به دعوت اداره ورزش و جوانان و هیات تنیس روی میز و با همکاری عبدالحمید پیشداد رئیس اسبق ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور به اتفاق روسای هیات تنیس روی میز استان و شهرستان در جمع ورزشکاران و خیران عرصه ورزش بخش اوز حضور یافته و پس از برگزاری آئین استقبال در مقابل اداره ورزش و جوانان به بازدید از تالار تنیس روی میز امینی که در جنب تالار ورزشی ریاست جمهوری (شهدا) ساخته می شود رفته و در جریان چگونگی ساخت آن قرار گرفتند.

عبدالخالق امینی گفت: در این تالار طبق نقشه استاندارد بین المللی در ۷۲۰متر مربع زیربنا ساخته می شود که ۶ میز به حالت استاندارد در آن جای می گیرد. سپس در تالار اجتماعات اداره ورزش و جوانان با حضور ۴۰ نفر از مسئولان، معتمدان و ورزش دوستان، ابتدا سیدیوسف حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان گزارش اجمالی از ورزش اوز را  ارائه داد و گفت: در شهر اوز ۲۳ هیات ورزشی مشغول فعالیت هستند.

 

 

وی علاقه مندی مردم بخش اوز را به ورزش پینگ پنگ (تنیس روی میز) را به سال های قبل از تاسیس اداره ورزش و جوانان ذکر کرد و گفت: این اداره  قدمت۴۴ ساله را داراست. بخشدار نیز با اشاره به این که ورزش در بخش اوز جایگاهی ویژه دارد. گفت: مشارکت مردم در ورزش و سایر امور فرهنگی و هنری چشمگیر و از بسیاری از مراکز شهرستان ها بیشتر و فعال تر است. محمدحسین آتش فراز این نشست رئیس فدراسیون و ورزشکاران را نشانه علاقمندی مردم به پیشرفت و ترقی دانست. رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران ضمن سپاس از مردم اوز که او را دعوت کرده اند: ابتدا به تشریح و جایگاه ورزش تنیس روی میز در ایران پرداخت و گفت: در حال حاضر ۲۱ هزار نفر عضو بیمه ای داریم. در دنیا ۲۲۶ کشور عضو هستند که اول هستیم.

مهرداد علی قارداشی اضافه کرد که من و ابوالحسنی برای اولین بار به اوز می آئیم و از همان ابتدا روحیه همکاری و علاقمندی مردم برای ما مشخص شد و به دلائل زیر: ۱-وجود فرودگاه بین المللی در لار ۲-وجود جاده دوبانده لار- اوز ۳-تالارهای زیبا و استاندارد در اوز ۴-حضور و وجود نیکوکاران و علاقمندان ۵-موافقت فدراسیون و هیات فارس می توان یکی از اردوهای تیم ملی و یا مسابقات تیم ملی و حتی آسیائی را در شهر اوز برگزار کرد.

پیمان ابوالحسنی رئیس بخش آموزش و تجهیزات فدراسیون و رئیس هیات تنیس فارس قول همکاری و مساعدت داد. در این آئین عبدالحمید پیشداد، احمد خضری، عارف مولوی، مژگان شفائی و سعید ضیائی نیز مطالبی عنوان کردند. در پایان جلسه لوح تقدیر به عبدالخالق امینی، عارف مولوی، عبدالحمید پیشداد و مژگان شفائی اهداء شد.  مهمانان از ۱۲ برکه، دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد بازدید و در دانشگاه آزاد تالار ورزشی خوارزمی خیریه مرحوم شیخ محمد رفیع فقیهی و ۲ میز استاندارد اهدائی مرحومه فریبا هاشمی توسط رئیس فدراسیون مورد تحسین قرار گرفت و برای آموزش و اعزام مربیان به دانشگاه برای تدریس اعلام آمادگی کرد و مهمانان در تالار امپراطور با همت عارف مولوی رئیس هیات تنیس روی میز اوز و عبدالخالق امینی و ورزش و جوانان به صرف نهار پرداختند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد