سی امین شماره پسین اوز منتشر شد

برای غلبه بر کرونا: رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی، وزیر کشورحکم رسمی فرماندار شهرستان اوز را صادر کرد، دامداران حافظ مرز و بوم اوز بودند، فرهنگیان نمونه شهرستان اوز معرفی شدند.

مقالات صفحه سلام شامل: خیرین سرمایه های واقعی مردم و دولت نوشته احمد خضری، سالی که گذشت و سال هایی که پیش رو است نوشته علی تیرزن، کرونا تمام می شود ولی گرانی چه؟ نوشته حمیرا نامدار می باشد.

دیگر مطالب و مقالات این شماره: مروری بر رویدادهای اوز و ایران در سال ۹۸، کلنگ زنی ساختمان اورژانس در بیمارستان امیدوار،  گذری بر زندگی نامه محمد زرنگار، مروری بر نمایندگان لارستان در مجلس شورای ملی از ابتدا تا انقلاب اسلامی، یادی از شیخ حاج عبدالسلام خنجی، جریان زلزله لار و حمله گرگ ها به اوز در یک نامه، ایجاد شهر بستک توسط مشایخ بنی عباسی، خاطرات از کنچی تا رامسر، اوزی ها در بحرین و….

مصاحبه این ماه: احمد خضری: لالائی نخستین پیمان آهنگین مادر و کودک، آقایان لطافت: مسیر خانوادگی ما از عکاسی به عینک سازی است، بهرام دوستی روشن سرپرست بنیاد مسکن: سند دار کردن منازل شهر و روستا در اولویت است.

مطالب صفحات: تاریخی، یادها و خاطرات، مقالات، ورزشی، خانواده و ادبی زینت بخش شماره ۳۰ پسین اوز هستند.

دوستان، همراهان و شهروندان شهرستان اوز می توانند آخرین اخبار را به تفصیل در پسین اوز مطالعه کنند. پسین اوز در مطبوعاتی های لار، گراش، شیراز، بندرعباس و روستاهای توابع اوز و بویژه از مطبوعاتی عالی زاده و جایگاه سوخت ملکی تهیه فرمایند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد