طرح اقدام ملی مسکن در لار، اوز، خنج و گراش شتاب می گیرد

به گزارش پسین اوز و به نقل از اداره کل راه و شهرسازی لارستان جلسه هم اندیشی طرح اقدام ملی مسکن شهرستان های لارستان، گراش، اوز و خنج با حضور مدیران کل راه و شهرسازی لارستان و بنیاد مسکن استان فارس، فرماندار ویژه لارستان، فرماندار و معاونین فرمانداری، خنج ، اوز وگراش، شهرداران، روسای بنیاد مسکن راه و شهرسازی، آبفاو آموزش و پرورش ۴ شهرستان در تالار اجتماعات فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد:۱- جلیل حسنی حقیقی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: ضرورت برگزاری این جلسه قبل از شروع کار بسیار لازم بود. وی افزود: هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط برای اجرای این طرح عظیم ضروری بوده چون در غیر این صورت شاهد بروز تعارضات اجتماعی می شویم. ۲- محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: دولت در راستای تامین مسکن دهک های ۴ تا ۷ جامعه برنامه ریزی کرده است و طرح اقدام ملی مسکن در قالب ساخت ۴۰۰ هزار واحد در سراسر کشور کلید خورده است.


وی افزود: این طرح علاوه بر تامین مسکن جوانان باعث ایجاد شغل شده و ۱۲۰ رشته صنعت را با خود در صنعت ساختمان سازی فعال می کند. بنابراین سیاست دولت سرعت بخشیدن به اجرای این طرح است. مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به اینکه در حوزه استحفاظی این اداره کل ۳ هزار و ۸۰ واحد در مرحله اول و یک هزار و ۲۰۰ واحد در مرحله دوم نام نویسی شد که جمعاً ۴ هزار و ۲۸۰ ثبت نام صورت گرفته است که از این میان سهم لار ۴۸۶ ، خنج ۲۰۰، اوز ۲۰۰ و گراش هم ۲۰۰ واحد است.
۳- عطاءالله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ضمن تشریح جزئیات طرح گفت: وظیفه ساخت این طرح در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر به بنیاد مسکن محول شده است که ما سعی می‌کنیم با آخرین فناوری‌های نوین و حرفه‌ای و با نظارت عالی، ساختمان را ساخته و تحویل دهیم. زمانی افزود بین ۷ تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۱۸ درصد به متقاضیان داده خواهد شد.


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس با اشاره به اینکه به دلیل بیماری کرونا تکمیل پرونده متقاضیان انجام نشده گفت: در مراکز شهرستان‌های لار ۲۰۰، اوز ۲۰۰، گراش ۱۲۸، لامرد ۹۰، خنج ۱۰۰ و گله دار ۱۹۸ واحد زمین تحویل گرفته ایم و به یاری خدا عملیات ساخت آغاز خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد