طرح جامع مدیریت شهری و روستائی در مجلس

به گزارش پسین اوز و به نقل از سخنگوی شورای استان فارس در پی درخواست اعضای شورای استان فارس از نمایندگان مجلس استان، در جهت حمایت از تصویب طرح جامع  مدیریت شهری و روستایی، نماینده شهرستان لارستان در شورای استان فارس طی درخواستی خواستار حمایت نماینده لارستان، خنج و گراش از این طرح شد .که با جواب مثبت و حمایت  دکتر جمشید جعفرپور مواجه گردید.

 متن درخواست راستگو از نماینده محترم منطقه در مجلس به شرح زیر است:

                   به نام خدا

 جناب دکترجعفرپور نماینده لارستان، خنج و گراش.

با سلام و تحیات و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی.

احتراما به عرض میرساند ، طرح جامع خدمات روستایی و شهری در دستور کار مجلس قرار گرفته است ،این طرح که توسط کمیسیون شوراهای مجلس باهمکاری شورای عالی استانها تهیه شده ،با فراز و نشیب های فراوان  وپس ازسالها ،علی رغم برخی مخالفتها در دستورکارمجلس قرارگرفته است.

در طرح  مذکور اختیارات شوراها به ویژه شورای روستا متناسب باقانون اساسی افزایش یافته است. و با توجه به تقویت شوراها در این طرح، بنده به عنوان نماینده شهرستان لارستان در شورای استان فارس و عضو هیات رئیسه این شورا از حضرتعالی ،با توجه به حمایتهایی که قبلا در این زمینه  داشتید و با تشکر فراوان ،تقاضای حمایت از این نهاد مهم و سرنوشت ساز را دارم.

با تشکر جعفر راستگو نماینده لارستان در شورای استان فارس.

پس از اعلام درخواست عضو و سخنگوی شورای استان،دکتر جعفرپور ضمن اعلام حمایت از طرح جامع شهری و روستایی در مجلس بر حفظ و تقویت جایگاه شوراها تاکید کردند.


2 دیدگاه

  1. مردم. صبور. اوز. انتظار. دارند که مسولین در شورای. شهر. در سفر به. شیراز. پیگیری تاسیس. ادارات مورد نیاز منطقه. باشند. الان. سالهاست که. مردم خواهان تاسیس. دادگاه.وثبت اسناد هستند. ولی کماکان کاری. صورت. نمیگیرد. ومجبورند برای. کارهای. ثبتی. وحثوقی خود. به. لار. وگراش بروند. در حالیکه در بخشهای. بیرم. وجویم. و……این. ادارات خدمت. رسانی. میکنند لطفا. در این. موارد اطلاع. رسانی. نمایید. تا مردم. خشنود. شوند۱

  2. بهتر است بجای طرح موضوعات کلان کشوری نمایندگان شورای شهر خواستار طرح موضوعات ضروری تر نیازهای آنی مردم اوز از قبیل ارتقای اوز تاسیس دادگاه و پلیس بعلاوه ۱۰ و تاسبس اداره بهداشت باشند .طرح درخواست موضوعات کلان کشور کاری ژمان بر و مربوط به کل کشور است و دردی از مشکلات مروم اوز دوا نمیکند بهتر است نماینده اوز وقت و مردم اوز درگیر اینگونه مسائل ننماید بهتر است بفکر اشتغال جوانان بومی اوز در ادارات اوز و افزایش بودجه شهرداری اوز برای فعالیتهای عمرانی شود که منافعش بیشتر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد