مبارزین اوزی در مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته

مبارزین اوزی در مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته شرکت کردند.

تیم ماتسوشیمای استان فارس که با ۲۵ مبارز در مسابقات بین المللی اصفهان با حضور شش کشور خارجی شرکت کرده بود از ۷ مبارز اوزی بهره میبرد .

در حالی که مبارزین اوزی اکثرا در سطح بین المللی تجربه لازم را نداشتند و امید اصلی تیم دو مبارزی بودند که دارای تجربه لازم بودن یعنی ولید ضیایی که سابقه عضویت تیم ملی و کسب مدال برنز مسابقات بین المللی ماتسوشیما با حضور ۲۱ کشور دنیا را دارد و وحید ضیایی که عضو تیم ملی سبک سی شین در یورو کاپ ارمنستان بوده است .

نتایج مبارزین اوزی :

بزرگسالان :

طاها سخنگو ۸۰ کیلو : در اولین حضور خود در این سطح از مسابقات خوب ظاهر شد و بعد از دو پیروزی در دور سوم مسابقات پس از رای مساوی با یک کیلو بیشتر از حریف تهرانی حذف شد .

وحید ضیایی ۷۰ کیلو : وحید مبارزات را طوفانی شروع کرد ولی متاسفانه در دور چهارم مسابقات و در یک قدمی مدال مسابقات با کج سلیقگی داوران مسابقه خود را به حریف خود واگذار کرد .

ولید ضیایی ۷۰ کیلو : ولید که به علت قوانین خاص این مسابقات در یک وزن بالاتر به مبارزه می پرداخت در حالی که با قدرت به دور چهارم مسابقات راه یافته بود و در امتیاز از حریف خود جلو بود و مدال ایشان قطعی به نظر می آمد با آسیب دیدگی روبه رو شد و متاسفانه نتوانست مسابقه را به پایان برساند .

علیرضا زارع ۶۰: علیرضا که برای اولین بار در بزرگسالان و در این سطح به مبارزه می پرداخت ۵ دور عالی را مبارزه کرد و در یک گام مانده به مدال مبارزه خود را واگذار کرد .
################
جوانان :

پوریا احمدی پور ۵۵: پس از دو مبارزه خوب مسابقه خود را واگذار کرد و تجربه خوبی را کسب کرد .

مرتضی مشکینی: که اولین بار از رده نوجوانان به جوانان آمده بود نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشت .

###############

نوجوانان :

مبین مولوی : مبارز پر امید اوزی که انتظار مدال از او بود اسیر جو سنگین مسابقات شد ولی تجربه گرانبهایی را کسب کرد .

این مسابقات از سطح بسیار خوبی برخوردار بود و هر چند مبارزین اوزی با بدشانسی دستشان از مدال کوتاه ماند ولی تجربه خوبی برای این مبارزان جوان شد .
تیم استان فارس در کاتا با اقتدار قهرمان مسابقات شد ولی در کومیته (مبارزه ) نتوانست به موفقیت خوبی دست پیدا کند .


2 دیدگاه

  1. این چه خبرى است همه که حدف شدن ، بدیهى است هرکه مى بازه وحذف مى شه دلیلى داره یا مى گین کج سلیقى داور بوده ویا آسیب دید

  2. ۲ روز قبل در گراش با حصور فرماندار جلسه پرسش وپاسخ در باره همه مسایل گراش با حصور خبرنگاران محلی برگزار شد ودرباره ارتقای فداع به بخش وتاسیس ادارات مجتلف در گراش بحت ونطر شد باید در اوز هم چنین جلساتی باشد مشروح این خبر در سایت گریشنا مطالعه نمایید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد