مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان اوز در دوره ششم

مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان اوز در دوره ششم امروز (سه شنبه) راس ساعت ۹ صبح در محل دفتر فرماندار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز، در این مراسم، علی اصغر علی پور فرماندار اوز ضمن عرض تبریک به اعضای شورای شهرستان، اظهار داشت: شورای شهرستان باید با تعریف و ایجاد یک چشم انداز از ضروریات شهرستان با همکاری شوراهای اسلامی شهر و روستا و تعامل همه جانبه با دستگاههای اجرایی، در جهت پیگیری مطالبات مردم و خدمت تمام و کامل به مردم گام بردارند. ایشان با اعلام حضور و حمایت فرماندار از اقدامات شورای شهرستان و پیگیری مطالبات این شورای فرادستی ، از شورا خواست که جلسات خود را به صورت ماهیانه در فرمانداری برگزار نمایند.

پس از سخنان فرماندار و با اجرای مراسم سوگند و انتخاب هیات رییسه سِنی، رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورا در دوره ششم به صورت مخفی برگزار، که فریبا صالحی با ۵ رای موافق به عنوان رئیس شورای شهرستان برای مدت یک سال انتخاب شد.
همچنین با انتخاب اسحاق تقوی با رأی تمام ۵ عضو حاضر در جلسه شورای اسلامی شهرستان نایب رئیس، شهرام عباسی سخنگوی شورا، فریبا برازنده به عنوان منشی؛ ترکیب هیات رییسه سال اول شورای ششم شهرستان اوز تکمیل شد.
در ادامه مراسم و پس از تعیین هیات رییسه شورا، آقای فتح اله امینی با رای اعضای شورا به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان در شورای اسلامی استان انتخاب و معرفی شدند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد