مشاور امور جوانان فرمانداری اوز معرفی شد

به گزارش پسین اوز، در نشست روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ در تالار فرمانداری شهرستان اوز، علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز، آرش فقیهی را به عنوان مشاور فرماندار در امور جوانان و سازمان های مردم نهاد و اعضای دبیرخانه امور جوانان را نیز معرفی کرد.

علی پور ریحانه حسینی را به عنوان منشی دبیرخانه، احسان آزرمی به عنوان مسئول دبیرخانه و محمد حسین نیا را به عنوان مسئول پیگیری تشکیل گروه ها به حضار معرفی نمود. فرماندار شهرستان اوز پس از معرفی مشاوران فرماندار در امور جوانان طی سخنانی گفت: اگر جامعه ای بخواهد پیشرفت کند مجبور به پذیرش ایده های جدید و تفکرات نو است. وی افزود: تفکرات نو و ابتکار را باید در شهرستان توسعه دهیم.

جوانان می توانند یخ ها و تفکرات بسته را بشکنند. بالاترین مقام اجرائی شهرستان، جوانان را مانند رودخانه خروشان توصیف کرد که در مقابل موانع ایستا نیست و راه برای ادامه حرکت و پیشرفت باز می کنند. وی از جوانان تقاضا نمود با تشکیل اتاق فکر فرمانداری و سایر مسئولان را آگاه سازید. فرماندار شهرستان نوپای اوز که در حضور صفدر منشی معاون فرماندار و ۳۱ تن از جوانان شهر اوز و مدیران پسین، پیام، و پیام دانش سخن می گفت برحضور جوانان در صحنه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تاکید کرد و افزود ایده دادن بدون حضور مقبول نیست.

این مقام سیاسی در ادامه ضمن توصیه به نشاط اجتماعی و همگرائی و وحدت به آرش فقیهی مشاور جوانان فرمانداری گفت: شما موظف به تشکیل ۱۴ کمیته برای جوانان در این شهرستان هستید. جوانان مرکز شهرستان و روستاهای بخش های مرکزی و بیدشهر نیز مدنظر قرار دهید. در ادامه صفدر منشی معاون فرماندار، ابراهیم احمدی مدیر پیام اوز، احمد خضری مدیر پسین اوز، عبدالعزیز خضری مدیر پیام دانش اوز و احمد جلیلی، ساحل علوی، پارسا فقیهی، محمد رحمانی، افشین جلیلی، محمد پرهیزگار، سینا نامی، بهزاد کرامتی، بهاره بهبین، محمد رحمان نیا، محمد احمدی، الهه حسینی، آیدا مختاری، سنا ملاحت، نورالهدی بیگدلی، نازنین حبیبی، مریم برنا، کیمیا کمالی، محمد شریفی، مصطفی ملتفت، شایان تیرزن، رفیعی، محمد کراماتی، محمد حسین نیا، ریحانه حسینی، احسان آزرمی دیدگاه ها و پیشنهادات خویش را ابراز کردند.

قبل از سخنان فرماندار آرش فقیهی مشاور فرماندار در امور جوانان ضمن سپاس از فرماندار به خاطر اعتماد به وی گفت: تشکیل بازوان مشاور جوانان فعال برای آینده بهتر شهرستان صورت می گیرد. به زودی کارگروه و کمیته تشکیل خواهیم داد و فعالیت ما بیشتر مشورتی است و دخالت در امور اجرائی نداریم. وی گفت: سعی خواهیم کرد فرهنگ گفتگو را نهادینه تا بتوانیم در سر یک میز با نظرات مخالف نیز بحث کنیم. آرش فقیهی در پایان خواستار شرکت جوانان در آزمون استخدامی شد و جلسه که از ساعت ۱۷ آغاز شده بود در ساعت ۱۹ به کار خود پایان داد.


2 دیدگاه

  1. دانشجوی اوزی ساکن شیراز

    اخبار وصدای شهرستان اوز در صدا وسیمای فارس انعکاس چندانی ندارد وعلت ان هم اینستکه در اوز خبرنگار محلی صدا وسیما وجود ندارد جا دارد فرمانداری اوز وجوانان فعال دراین راه چاره اندیشی نمایند

  2. پیشنهاد به مشاور جوانان در فرمانداری اوز

    برخلاف زمان گذشته که جوانان اوز بیشتر بر کارهای فرهنگی وهنری مشغول بودند الان لازم است جهت ماندگاری نسل جدید در اوز به کارهای مثل کار واستخدام وایجاد معیشت برای انها پرداخته شود تا از اوز مهاجرت نکنند دفتر ارتباط با نماینده جدید در مجلس برای ایجاد کار وشغل بسیار موثر است مشاور جوان فرمانداری اوز باید درین راه پیگیر وراهنما باشند با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد