نشست شورای شهرستان لارستان و کمیسیون عمران با حضور معاون فناوری فارس

به همت و ابتکار شورای شهرستان لارستان و پیشنهاد کمیسیون عمران نشستی با حضور معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری فارس و معاون فرماندار شهرستان لار، رئیس شورای شهرستان، رئیس کمیسیون عمران شهرستان ،اعضای شورای شهرستان ،روسای شورای شهر ،شهرداران منطقه، ریس نظام مهندسی لارستان ، ریس منابع طبیعی ، مسولین جهاد ،مسولین علمی فن آوری لارستان ، تعدادی از مدیران اجرایی شهرستان و تعدادی از مشاوران و اعضای کمیسیون عمران شورای شهرستان  در پارک علم و فناوری فارس برگزار شد.

در این نشست،  احسان طاهری، معاون برنامه‌ریزی و توسعۀ فرمانداری شهرستان لار با تأکید بر ظرفیت‌های این شهرستان ازجمله زیرساخت‌هایی همچون صنایع و فرودگاه، راه‌اندازی هرچه سریع‌تر مرکز رشد لارستان را جزء اولویت‌های کاری شهرستان برشمرد و از اعضای نشست خواست به مدیریت شهرستان در پیگیری این پروژه اطمینان داشته باشند.

مقیمی ریس شورای شهرستان از حضور مهمانان سپاسگزاری و ابراز امیدواری کرد چنین بازدیدهایی با محوریت شورای اسلامی شهرستان ادامه یابد و بتواند در رونق دانش و فناوری لارستان مؤثر افتد.

وی از همه حاضران در بازدید به‌ویژه نمایندگان شوراهای بخش و شهر خواست نسبت به انتقال نکات اساسی این بازدید و امکان بهره‌گیری شهرها و بخش‌ها از فناوری‌های موجود در پارک فارس به عنوان درآمدهای پایدار اقدام کنند.

راستگو ریس کمیسیون عمران شهرستان نیز به چگونگی تشویق و ترغیب خیرین منطقه به این گونه فعالیتها اشاره کرد .

دکتر نصیری، معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری فارس، پروژۀ مرکز رشد شهر لارستان را اولین پروژۀ خیّرساز، با این میزان ارزش مالی، در حوزۀ فناوری در سطح کشور خواند و دربارۀ توسعۀ مراکز رشد در شهرستان‌ها اظهار امیدواری کرد.

مدیران شهرستان لارستان پس از پایان این نشست، از شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری فارس، مرتبط با حوزۀ مدیریت شهری و شهرداری بازدید کردند. 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد