نصراوز قهرمان فوتسال بانوان دسته یک استان فارس

به گزارش پسین اوز تیم فوتسال نصر اوز قهرمان مسابقات فوتسال دسته یک بانوان استان فارس شد.

۶ تیم آپادانا و پرسپولیس مرودشت، پیمایش شیراز، تک تازان لامرد، کهمره نودان کازرون و نصر اوز که به مرحله نهائی مسابقات دسته یک استان رسیده بودند برای تصاحب جام قهرمانی و راهیابی به لیگ برتر استان از روز دوشنبه ششم اسفند در سالن سرپوشیده میراحمدی اوز به رقابت پرداختند که سه تیم نصراوز، پیمایش شیراز و پرسپولیس مرودشت مقام های اول تا سوم را کسب و به لیگ برتر استان راه یافتند.

مسئول برگزاری مسابقات در آئین پایانی گفت: از میزبانی و مهمان نوازی مردم ورزش دوست اوز بسیار سپاسگزارم. سمانه امیری افزود: در مدت سه روز مسابقات که صبح و عصر در ورزشگاه میراحمدی برگزار شد با استقبال فراوان مردم روبرو شده و ۱۵ بازی برگزار گردید. وی افزود: نسترن صادق پور، الهام رحیم خانی، بهار صادقی، سمانه رهسپار و فاطمه کوه فکر داوران مسابقه بودند که به خوبی مسابقات را قضاوت کردند. امیری اضافه کرد که امیدوار است در سال آینده مردم خونگرم اوز میزبان مسابقات بیشتری شوند. نماینده هیات فوتبال استان فارس در بخشی از سخنانش اظهار داشت: در این دوره از بازی ها ۶۶ گل از دروازه ها گذشت و صفا علوی کاپیتان تیم نصراوز و فاطمه طهماسبی از تیم آپادانا مرودشت خانم های گل مسابقات بودند و تیم تک تازان لامرد به عنوان با اخلاق ترین تیم و بازیکن اخلاق مسابقات سارا جعفری از آپادانا مرودشت، بهترین دروازه بان فاطمه روشن دل از پرسپولیس مرودشت و بهترین بازیکن را سحر حسین پور از تیم کهمره نودان با ۱۵ سال سن معرفی کرد. همچنین مسئول برگزاری مسابقات مژده رنجبری با شماره ۶ از پرسپولیس مرودشت را با ۱۴ سال سن پدیده مسابقات نام برد. وی پرسپولیس مرودشت را دارای بهترین خط حمله و پیمایش شیراز را دارای بهترین خط دفاع دانست.

در آئین پایانی آتش فراز بخشدار، ساسان پیرزاد دبیر انجمن نواندیشان، عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد، مهرداد پیشداد رئیس هیات فوتبال و طارمی رئیس هیات فوتبال لارستان، فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان، شفائی رئیس ورزش بانوان، احمد خضری و ابراهیم احمدی مدیران پسین و پیام اوز، نامدار و سمیعی از پسین اوز، آرزو و آزاده شفائی از انجمن نواندیشان و اعضاء جوانان هلال احمر حضور داشتند.

گفتنی است که هزینه مسابقات افزون بر ۴۰ میلیون ریال بوده است که به همت انجمن نواندیشان تامین و پرداخت شد و مبلغ ۵ میلیون ریال نیز از سوی انجمن نواندیشان به عنوان هدیه به تیم نصر اوز قهرمانان مسابقات تقدیم گردید.

صفا علوی (کاپیتان و کمک مربی)، مارال حاجی پور، الهام یزدانی، فردوس منظریان، فاطمه رفیعی، ندا گرگین، نسرین فیروزی، فریبا رنجی زاده، فاطمه نیامبارک، تارا تیرزن، آیناز نوبختی، راحیل جعفری بازیکنان تیم نصر اوز بودند. زینب نصر مربی و سمانه غفوری نژاد سرپرستی تیم نصر اوز را به عهده داشتند.

پسین اوز این موفقیت را به جامعه ورزشی و تیم نصراوز تبریک می گوید.

 


1 دیدگاه

  1. انجمن نواندیشان این پول ها رو از جیب اعضای خودش میده یا ازجیب خیر میده وبه اسم خودش تموم می کنه؟!!اگر از جیب خیر میده باید بگیم”خرج که از کیسه ی خیر بود/حاتم طایی شدن آسان بود.
    چندی پیش دریکی ازسایت ها مصاحبه ای با دوتن ازفعالین انجمن درج شده بود که این انجمن با کمک خیر اقدام به برگزاری کلاس کنکور نموده آن هم به روش غربالگری که دانش آموزان مستعد شناسایی شوند و برای کنکور آماده شوندهیچ اسمی هم از گرفتن هزینه نبود ولی بعد از معرفی دانش آموزان گفتند ۶۰۰۰۰۰تومان باید بدهند که همین مسئله باعث انصراف دادن بچه های بااستعداد شد.همچنین قول داده بودند ازاساتیدمجرب استفاده کنند که جز دوتن از مدرسان مابقی تا کنون درزمینه کنکور کارنکرده اند.متاسفانه سایتی که این مصاحبه را انجام داده بود هیچ یک از سوال ها وکامنت ها رو درج نمی کنه که اینها پاسخ دهند از شما خواهش می کنم این پیام رو حذف نکنید حداقل بیان جواب بدن ببینیم هدف از این کارهاشون چیه؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد