اقدامات و پیگیری های انجمن نواندیشان اوز در کمک به بیمارستان امیدوار اوز

به گزارش پسین اوز، و به نقل از  دبیر انجمن نواندیشان با پیگیری این انجمن نیکوکاران اوز  در راستای تجهیز  بیمارستان و افزایش کیفیت خدمت رسانی به بیماران طی اقدام خیرخواهانه اقلام مورد نیاز و ضروری بیمارستان امیدوار اوز را تامین کردند.

*۳دستگاه مانیتور قلبی توسط آقایان عبدالله، محمد رسول و محمود (ابراهیم)کریما و خانم فاطمه کریما به مبلغ ۶۰میلیون تومان

*  یک دستگاه nstدستگاه نوار قلب جنین در بخش زایمان توسط آقایان امین میراحمدی و عبدالرزاق طاهرپور به مبلغ ۳۰میلیون تومان.

*۵عدد تخت تمام اتوماتیک توسط خانواده مرحوم حاج عبداله زمین پیما به مبلغ ۱۲۶میلیون تومان.

*کمک جهت خرید وینتیلاتور به مبلغ ۵۰میلیون تومان توسط آقای عبدالعزیز ملکی.

*خرید یک دستگاه کولر سرد و گرم جهت بخش زایمان به مبلغ ۱۰میلیون تومان.

*تجهیز پانسیون متخصص و جراح ارتوپد به مبلغ ۲۵میلیون تومان.

*خرید ماسک، موادضدعفونی شیلد،دستکش به مبلغ ۱۵میلیون تومان توسط اعضای انجمن نواندیشان.

ساسان پیرزاد گفت: این کارها با موافقت خیراندیشان و با پیگیری های اعضای انجمن نواندیشان اوز که در موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز فعالیت دارند صورت گرفته است.

 


5 دیدگاه

  1. اخبار جدیدی به نظر نمی اید قبلا توسط خودتان خبر رسانی شده است موفق باشید

  2. جهت اطلاع شبکه بهداشت. ودرمان شهرستان اوز

    با تشکر. از. انجمن. نو. اندیشان. اوز. وخیران. بزرگوار. لازم. است. شبکه بهداشت. ودرمان شهرستان. در جریان. کارهای. خیر. مردم. باشد. تا. بیشتر. به نیروهای بومی. دراین شبکه اهمیت. داده شود

  3. با درود به انجمن فعال نواندیشان کسانی که در عرصه های مختلف شهر به کمک شهر شتافتند امیدوارم شاهد ترقی و خدمات این عزیزان در آینده باشیم

  4. افرین و مرحبا به انجمن نواندیشان واقعا که خود را وقف اوز قرار دادند امیدواریم در آینده انجمن ها و گروههایی جهت خدمت به مردم همچون نواندیشان وارد اوز بشود

  5. اگر چه شهر اوز هیچگاه از الطاف خیرین و نیکوکاران بی بهره نبوده اما متاسفانه کمک های بی چشمداشت خیرین موجب واماندگی مدیران اداری شده است. هدف روسا و مدیران بهداشت و درمان در وهله اول هدایت سازمان خود و ثانیا ارتقای خدمات می باشد.
    با این وجود در مورد بیمارستان امیدوار اوز شاهد عقب ماندگی هستیم، حتی کار به جایی رسیده است که برای تامین هزینه های امور جاری نیز از مردم درخواست کمک می شود.
    اگرچه مردم با نیت خیر همیشه به این درخواست ها پاسخ مثبت داده اند اما جای مطالبه گری و پرسش گری در خصوص میزان کمک های مردمی و محل هزینه کرد این کمک ها خالیست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد