همایش تخصصی فرماندهی ذهن در اوز برگزار شد

به گزارش پسین اوز، با حمایت و پشتیبانی انجمن نواندیشان اوز و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اوز ۱۵ بهمن ماه ۹۸ همایش تخصصی فرماندهی ذهن با حضور استاد مهناز جعفری دارای مدرک مستر بین الملل (NLP) آلمان و تکنسین بین الملل (NLP) از فرانسه و با هماهنگی مریم مبصر کارشناس ارشد روانشناسی عمومی در تالار شیخ سعدی دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار شد.

 این همایش با قرائت قرآن توسط طاهر قاضی زاده و خیرمقدم به حاضرین توسط فاطمه قاسمی آغاز شد.

در ابتدا استاد مهناز جعفری مباحث تخصصی در خصوص: دستیابی به اهداف شخصی، برنامه ریزی ناخودآگاه ذهن، تکنیک شرطی کردن ذهن با روش قدرتمند (NLP)، افزایش اعتماد به نفس و حفظ ارزشمندی، رسیدن به آرامش پایدار همراه با مدیتیشن ارائه نمود.

استاد جعفری در ادامه سخنانش گفت: برای رسیدن به هدف نیاز به تغییر است. اهداف نانوشته، آرزویی بیش نیست. اولین عامل برای موفقیت این است که بدانید چه می خواهید. منشا تمام تغییرات در ذهن ما است. در اثر تمرکز روی یک موضوع، اطلاعات دیگر را حذف می کند. یکی از محدویت های ذهن، حفظ حالت موجود است. مسیر ناخودآگاه کنترل ۹۷ درصد از رفتارهای ما را دارد. یکی از راه های برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه کلام است. از کلمات و جملات مثبت استفاده کنید. ارتباطات، اهداف و درمان (NLP)، درک ما از دنیای بیرون بر اساس ۳ فاکتور صدا، تصویر و احساس است. تصورات درونی ما مطابق با ثبت دقیق وقایع بیرونی نیست. هر فردی با توجه به نوع و کیفیت فیلترهای ذهنی اش، دنیا را ویرایش می کند. همایش در ساعت ۱۸ پایان یافت.


1 دیدگاه

  1. خیلی جذاب بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد